آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

خبر بد برای پرسپولیس | کاپیتان بازی‌های مهم را از دست داد

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل آسیب دیدگی نمی تواند تیمش را در دو بازی آینده همراهی کند. به گزارش مهر دیدار تیم‌های…

داور فینال جام جهانی قطر معرفی شد



داور فینال جام جهانی قطر،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
با اعلام رسمی فیفا شیمون مارسینیاک لهستانی داور دیدار فینال جام جهانی بین آرژانتین و فرانسه خواهد بود.

به گزارش ورزش سه، انتظار دو فینالیست برای مشخص شدن داور دیدار فینال جام جهانی 2022 به پایان رسید و فیفا اعلام کرد شیمون مارسینیاک لهستانی را برای قضاوت این دیدار انتخاب کرده است. یک تیم داوری لهستانی هم او را در قضاوت این دیدار بزرگ کمک خواهند کرد.

 

مارشینیاک در مرحله گروهی این تورنمنت دیدار فرانسه و دانمارک و در مرحله یک‌هشتم نهایی هم دیدار آرژانتین و استرالیا را قضاوت کرده است.

 

توماش لیستکویچ و پاول سوکولینسکی به عنوان دو کمک‌داور در بازی فینال مارسینیاک را کمک خواهند کرد. یک داور لهستانی به نام توماش کویاتووسکی هم در اتاق VAR مسئول داوری ویدیویی خواهد بود.

 

پیش از این گفته می‌شود مارسینیاک حتما قضاوت یکی از دو دیدار پایانی جام جهانی، یا دیدار رده‌بندی و یا فینال، را به عهده خواهد گرفت. عدم حضور او در مرحله یک‌چهارم نهایی و نیمه‌نهایی باعث شد داور لهستانی کمتر با انتقادهای جدی مواجه شود.

 

این در حالی است که در آستانه مرحله نیمه‌نهایی گفته می‌شد مارسینیاک دیدار دو تیم آرژانتین و کرواسی را سوت خواهد زد اما در لحظات آخر نام دانیله اورساتو ایتالیایی به نام داور این مسابقه اعلام شد. قضاوت دیدار دیگر مرحله نیمه‌نهایی هم به سزار آرتورو راموس رسید.

 

آخرین باری که یک لهستانی دیدار فینال جام جهانی را سوت زد به 32 سال پیش برمی‌گردد. زمانی که میخال لیستکوویچ فینال بین آلمان و آرژانتین در جام جهانی 90 را قضاوت کرد. دیداری که با پیروزی 1-0 آلمان به پایان رسید. حالا پسر او توماس به عنوان کمک‌داور در فینال جام جهانی 2020 حضور خواهد داشت.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------