آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

لیگ اروپا؛ صعود یاران آزمون به دور بعد در شب شکست شاگردان کلوپ

در دور برگشت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا تیم فوتبال آاس رم توانست با دو گل میلان را شکست دهد. به گزارش ایرنا، دور…

ابتلای 2 بازیکن دیگر فرانسه به آنفولانزای شتری



آنفولانزای شتری در اردوی فرانسه،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
کینگزلی کومان، رافائل واران و ابراهیما کوناته نیز به ویروس منتشر شده در اردوی فرانسه مبتلا شدند.

به گزارش ورزش سه، فرانسه هر طور که بود توانست به فینال جام جهانی برسد. تیمی که قبل از شروع بازی ها چند ستاره خود را به دلیل مصدومیت از دست داده بود و بسیاری تصور می کردند برای رسیدن به فینال شانس زیادی ندارد، در نهایت موفق شد به هدف خود برسد.

 

قبل از بازی نیمه نهایی برابر مراکش، دایو اوپامکانو و آدرین رابیو به دلیل ابتلا به ویروس شتر بازی را از دست دادند. این بیماری که شبیه به آنفولانزاست و سیستم ایمنی بدن را ضعیف می کند، سپس کینگزلی کومان را هم گرفتار کرد و این بازیکن بایرن مونیخ نیز شاید فینال را از دست بدهد.

 

ساعتی پیش اکیپ گزارش داد، به فاصله دو روز تا شروع مسابقه فرانسه و آرژانتین، انتشار ویروس در اردوی فرانسه باعث شده رافائل واران و ابراهیم کوناته، دو مدافعی که مقابل مراکش ثابت بازی کردند، هم بیمار شوند. کادر پزشکی فرانسه طی ساعات آینده وضعیت آن ها را پیگیری می کند و این در حالی است که تمرین آبی ها، امشب ساعت ۲۰:۳۰ به وقت تهران برگزار می شود.

 

با این حال در صورتی که سه مدافع فرانسه نتوانند تا یک شنبه ریکاوری کنند، بازهم دیدیه دشان دو مدافع مرکزی تخصصی دارد؛ بنجامین پاوارد و اکسل دیساسی که فقط یک بار در طول این جام بازی کرده اند، می توانند در ترکیب ثابت قرار بگیرند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------