پایان کار بنزما در تیم ملی فرانسه با تمدید قرارداد دشان



بنزما و دشان،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
کریم بنزما اگر دیدیه دشان با تیم ملی فرانسه ادامه دهد، دیگر شانسی برای بازگشت به این تیم نخواهد داشت.

به گزارش ورزش سه، یک بار دیگر رابطه بین کریم بنزما و دیدیه دشان تیره و تار شده و بنزما پس از جدایی از تیم ملی فرانسه و بازگشت به مادرید، دیگر هیچ تماسی با مربی خود نگرفته است. اکیپ نوشته است که همه چیز از مصدومیت عضلانی کریم در اردوی فرانسه یک هفته قبل از شروع جام جهانی شروع شد. کریم اصرار داشت که می‌تواند در اردو ریکاوری کند و حتی از بازی سوم دور گروهی به میدان برود ولی دشان اصرار داشت که او باید اردو را ترک کند و ترجیح می دهد با بازیکنانی که مصدوم نیستند ادامه دهد. 

 

پیش‌بینی کریم درست بود و او حتی چند روز پیش در بازی دوستانه برابر لگانس برای رئال بدون مشکل بازی کرد. کریم به شدت از دشان دلخور است و دیگر با او صحبت نکرده تا حالا این احتمال که در صورت تمدید قرارداد دشان، کار او در تیم ملی به پایان برسد، جدی تر از همیشه شود. سال 2016 دشان تصمیم گرفت کریم بنزما را به دلیل درگیر بودن او با قضیه باجگیری از متئو والبوئنا از فهرست تیم برای یورو 2016 خط بزند تا بنزما شوکه شود. 

 

کریم تا قبل از یورو 2020 نیز به اردوها دعوت نمی شد تا بالاخره طلسم شکست. ستاره رئال در یورو 2020 و لیگ ملت‌های اروپای 2021 و 2022 برای فرانسه بازی کرد اما شانس حضور در جام جهانی را از دست داد.

 

پس از اینکه دشان از بازیکنی به جای بنزما دعوت نکرد، گمان می‌رفت این شانس وجود دارد تا بنزما در صورت ریکاوری به تیم برگردد اما نه دشان و نه فدراسیون فوتبال فرانسه تمایلی به دعوت مجدد از بنزما نداشتند. اکیپ نوشته است که دشان از بنزما دلخور است چراکه این بازیکن در مراسم توپ طلا از او تشکر نکرد. بنزما 35 سال دارد و اگر دشان تا 2024 ماندنی شود، دیگر شانسی برای بازگشت به تیم ملی نخواهد داشت.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------