عبای عربی بر دوش ستاره آرژانتینی جهان/ فوتبال بدهی‌اش را به مسی داد



لیونل مسی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
لیونل مسی با بالای سر بردن جام جهانی 2022 آرزوهای فوتبالی اش را تکمیل کرد.

به گزارش اعتمادآنلاین، تیم ملی فوتبال آرژانتین توانست در یکی از جذابترین فینال هایی که تاریخ فوتبال جام جهانی به خود دیده بود قهرمانی این رقابت ها در سال 2022 را از آن خود کند. 

 

شاید اما جذاب تر از بازی پر هیجان و پر از استرس دو تیم آرژانتین و فرانسه، حضور لیونل مسی در این بازی بود. ستاره آرژانتینی فوتبال دنیا که سالها در سطح اول فوتبال بازی کرد و حتی بسیاری حسرت می خوردند که چرا او در یکی از کشورهای مطرح فوتبال به دنیا نیامد تا مقام های ملی را با تیمش تجربه کند.

 

کلکسیون افتخارات مسی فقط یک جای خالی در خود داشت و آنهم قهرمانی در جام جهانی بود. مسی توانست در سالی که آخرین جام جهانی عمرش را به عنوان فوتبالیست تجربه می کند جام قهرمانی را بالای سر ببرد تا خیال فوتبالی ها راحت شود. اتفاقی که هرگز برای رقیب او یعنی کریستیانو رونالدو نیفتاد. 

 

شاید باید باور داشت که فوتبال یک قهرمانی جهان به مسی بدهکار بود و امشب این بدهی را به او داد تا کلکسیون افتخاراتش کامل شود. 

 

نکته قابل توجه در جشن قهرمانی آرژانتینی ها اما عبای عربی بود که مسی پوشید تا جام را بالای سر ببرد. امیر قطر هنگامی که قرار بود به همراه اینفانتینو جام به دستان مسی بدهد یک عبای عربی بر روی دوش مسی انداخت و مسی با پوششی متفاوت جام را بالای سر برد. تصویری که شاید تا مدتها برای همگان جذاب باشد. جام در دستان مسی..

 

لیونل مسی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------