شکست خانگی نساجی مقابل صنعت نفت/ توقف سپاهان در روز برد ذوب آهن و مس رفسنجان



هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
تیم فوتبال نساجی مازندران با شروع مجدد مسابقات لیگ شکست خانگی را متحمل شد.

به گزارش فارس، در چارچوب هفته دوازدهم لیگ برتر دو تیم نساجی ماندران و صنعت نفت آبادان به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با برتری 2 بر صفر تیم جنوبی به پایان رسید.

 

این اولین برد صنعت نفت با هدایت ادسون تاوارس برزیلی است. برزیل ایران با این پیروزی 9 امتیازی شد و خودش را به رتبه پانزدهم جدول رساند. نساجی نیز با قبول این شکست در امتیاز 16 باقی ماند تا تیم هفتم جدول باشد.

داور: مهدی اوجاقی

 

کمک‌ها: حسین ظهیری و امین زاهدی

کارت زرد: علی شجاعی از نساجی مازندران / میرهادی میرجوان و سینا مریدی از نفت آبادان

کارت قرمز: -

گل‌ها: امید خالدی(47) و مسثم تهیدست(75) برای نفت آبادان

 

سپاهان حریف ملوان نشد/ ششمین تساوی برای تیم «مورایس»

 تیم‌های سپاهان و ملوان به مصاف هم رفتند که این مسابقه با نتیجه تساوی بدون گل تمام شد.

 

بازی دو تیم از ساعت ۱۵ در ورزشگاه تختی شهر انزلی و با قضاوت امیرسامان سلطانی آغاز شد اما تلاش دو تیم برای گلزنی راه به جایی نبرد.

 

سپاهان البته در نیمه اول توسط شهریار مغانلو دروازه ملوان را باز کرد اما این گل آفساید اعلام شد. میلاد جهانی بازیکن تیم ملوان هم در دقیقه ۱۶ به دلیل مصدومیت تعویض شد تا ملوان یک تغییر اجباری در ترکیبش داشته باشد.

 

تیم ملوان در این مسابقه به دلیل محرومیت از حضور مازیار زارع سرمربی خود روی نیمکت محروم بود. با این حال نماینده انزلی با این نتیجه، ۱۰ امتیازی شد و به رده سیزدهم جدول رسید.

 

سپاهان هم با هدایت «ژوزه مورایس» ششمین تساوی این فصل را به دست آورد و با ۲۱ امتیاز در رده چهارم باقی ماند. سپاهان در صورت برد در این مسابقه می‌توانست با ۲۳ امتیاز جای استقلال را در رده دوم جدول بگیرد.

 

شکست آلومینیوم برابر ذوب آهن/ تیم رحمتی ۱۰ نفره شد

از ساعت ۱۶ تیم ذوب آهن اصفهان میزبان آلومینیوم اراک بود و موفق شد با یک گل به پیروزی برسد.

 

صادق صادقی (۱۲) تک گل این مسابقه که از ساعت ۱۶ در ورزشگاه فولادشهر آغاز شده بود را به ثمر رساند.

 

در دقیقه نخست این مسابقه تیم ذوب آهن با یک اتفاق ناخواسته مواجه شد و آرمان اکوان آسیب دید. به جای او، محمد قریشی به زمین آمد.

 

تیم آلومینیوم هم در اکثر دقایق نیمه دوم با یک بازیکن کمتر به مسابقه ادامه داد چرا که امیرمحمد هوشمند در دقیقه ۶۱ با دریافت کارت زرد دوم از سعاد وفاپیشه داور بازی از زمین اخراج شد.

 

ذوبی ها با این برد ارزشمند ۱۶ امتیازی شدند و تا رده ششم جدول صعود کردند. آلومینیوم هم با ۱۶ امتیاز و تفاضل گل کمتر در رده هفتم است.

 

مس رفسنجان برنده دربی کرمان

در ادامه هفته دوازدهم مسابقات لیگ برتر ایران امروز دوشنبه تیم‌های مس کرمان و مس رفسنجان به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه ۲ بر صفر به سود رفسنجانی‌ها به پایان رسید.

 

دربی مسی‌های ایران در لیگ برتر از ساعت ۱۵ در ورزشگاه شهید باهنر کرمان و با قضاوت میثم حیدری آغاز شد که «لوسیانو پری را» (۱۵) و مهدی ترکمان (۵۷) برای مس رفسنجان گلزنی کردند.

 

این مسابقه البته چندان بی حاشیه هم نبود و درگیری مربیان دو تیم در جریان بازی و اعتراض به گل نخست مس رفسنجان از جمله اتفاقات دیدار دو هم استانی بود.

 

مس رفسنجان که در چند روز گذشته تحت تاثیر خبر استعفای محمد ربیعی سرمربی این تیم و رد این استعفا از سوی مسئولان باشگاه بود، با برد امروز ۱۷ امتیازی شد و موقتاً به رده پنجم جدول صعود کرد.

 

مس کرمان هم که شرایط خوبی ندارد، هفتمین باخت این فصل را متحمل شد و با ۹ امتیاز در رده چهاردهم جدول قرار گرفت.

 


کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------