النصر عربستان به دنبال جذب ادن هازارد



ادن هازارد در النصر،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
ادن هازارد بلژیکی در حال مذاکره برای پیوستن به النصر عربستان و هم‌بازی شدن با کریستیانو رونالدو است.

به گزارش ایرنا، جدیدترین اخبار از عربستان حاکی از این خواهد بود که باشگاه النصر بعد از جذب کریستیانو رونالدو حالا یک خرید بزرگ دیگر را هدف گرفته است. ادن هازارد مهاجم بلژیکی ۳۲ ساله، سه سال و نیم سخت را در رئال مادرید پشت سر گذاشت و تنها ۷۳ بار بازی کرد و ۷ گل به ثمر رساند.

 

ماه گذشته، بازیکن سابق چلسی پس از حذف شوکه کننده بلژیک از مرحله گروهی در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، از فوتبال بین المللی خداحافظی کرد و طبق گفته رسانه‌های اروپایی، دوران باشگاهی او در اروپا ممکن است به پایان برسد.

 

رودی گارسیا سرمربی تیم فوتبال النصر پیش از حضور در این تیم، به مدت چهار سال در لیل فرانسه با هازارد کار کرده بود و گفته می‌شود که سرمربی النصر قبلا با هازارد در مورد این انتقال صحبت کرده است.

 

آنها مطمئناً بودجه لازم را دارند تا مرد بلژیکی را به خدمت بگیرند و پیش از این با دادن قراردادی ۱۷۳ میلیون پوندی در سال به رونالدو ۳۷ ساله این موضوع را ثابت کرده‌اند.

 

این انتقال ممکن است مورد علاقه رئال مادرید نیز باشد زیرا هازارد تابستان امسال وارد آخرین سال قراردادش می‌شود. قهرمان اسپانیا مشتاق خواهد بود که مقداری از ۱۳۰ میلیون پوندی را که برای او پرداخت کرده‌اند را قبل از اتمام قراردادش پس بگیرد.

 

در همین حال، هازارد تنها بازیکن اروپایی نیست که النصر به آن توجه دارد؛ انگولو کانته ۳۱ ساله، هم تیمی سابق این بلژیکی در چلسی نیز جز گزینه‌های انتقال به این باشگاه خواهد بود و سرخیو راموس ۳۶ ساله، هم‌بازی سابق رونالدو در رئال مادرید که در حال حاضر برای پاری سن ژرمن بازی می‌کند هم چشم النصر را گرفته است.

 

این در حالی است که انتظار می‌رود رونالدو پس از گذراندن دو جلسه محرومیت، اولین بازی خود را در ۲۲ ژانویه برابر اتحاد انجام دهد. النصر مایل است او این محرومیت را نادیده بگیرد و آخر هفته آینده مقابل الشباب بازی کند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------