پرسپولیس در آستانه گرفتن مجوز حرفه‌ای/ نامه‌نگاری استقلال با AFC برای پرداخت طلب استراماچونی



باشگاه پرسپولیس،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که تمام پرونده‌های مالی این باشگاه تعیین تکلیف شده‌اند.

به گزارش ورزش سه، در حالی که فرصت دریافت مجوز حرفه‌ای به موعد مقرر رسیده، باشگاه پرسپولیس ادعا کرده که تمام مطالبات خود را تعیین تکلیف کرده است: اقدامات باشگاه پرسپولیس برای اخذ مجوز از AFC ادامه دارد. در این راستا پرداخت مطالبات بعضی از مربیان و بازیکنان پیشین پرسپولیس به ایشان یا ورثه آن‌ها در دستور کار قرار گرفت. همچنین پرونده‌هایی نیز تعیین وضعیت شدند تا مشکلی بر سر راه اخذ مجوز وجود نداشته باشد.

 

پرسپولیس در مورد جزئیات طلبکاران اعلام کرد: تسویه حساب حق رشد کریم انصاری‌فرد به سایپا و سعید کریمی به ذوب آهن، حق انتقال مهر‌اد پولادی به مس کرمان، مطالبات علی علیپور، مرحوم ژلکو میاچ مربی پرسپولیس، مرحوم مهرداد اولادی، سوشا مکانی و میثاق معمارزاده بر اساس نامه‌ای که کمیته تعیین وضعیت به باشگاه پرسپولیس ارسال کرده بود از جمله این اقدامات بوده است.

 

قرمزها در خصوص زمان این پرونده‌ها نوشتند: این پرداخت‌ها با وجود هزینه‌های جاری باشگاه در حالی صورت گرفته است که تمامی پرونده‌ها مربوط به ادوار مدیریتی گذشته باشگاه است و بعضی از این تعهدات سابقه‌ای به طول یک دهه نیز داشته‌اند.


باشگاه پرسپولیس فصل گذشته به دلیل عدم دریافت مجوز حرفه‌ای نتوانسته بود در لیگ قهرمانان آسیا حضور یابد و حالا این باشگاه خود را در موقعیت دریافت لایسنس می‌بیند.

 

این در حالی است که باشگاه استقلال به دلیل پرونده سنگین آندره استراماچونی در آستانه حذف از آسیا قرار دارد.

 

***

 

نامه‌نگاری استقلال با AFC برای پرداخت طلب استراماچونی/ زرندی: فتح‌الله‌زاده دنبال فرصتی جدید است

محمدحسین زرندی، مدیر رسانه ای تیم استقلال در پایان دیدار استقلال گفت: مجوز لیگ حرفه ای قهرمانان آسیا و این صحبت هایی که طی روزهای اخبر مطرح شده، اما این نکته را مطرح کنم، برخلاف برخی شایعاتی که از گوشه و کنار شنیده می شود این طور نیست که اگر استقلال تا فردا شب مطالبات بازیکنانی که از قبل مانده اند را پرداخت نکند همان فردا شب قطعاً از آسیا کنار خواهد رفت و نمی تواند مجوز حرفه ای را بدست بیاورد، اول اینکه بررسی مدارک آن پروسه چندماه زمان ببرد.

 

وی افزود: باشگاه استقلال از راهکارهای قانونی استفاده می کند تا شانس این را داشته باشد در روزهای آینده مطالبات را پرداخت کند، ضمن اینکه مدیرعامل باشگاه باشگاه هم نامه ای را به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کرده است، توضیح داده که پرونده استراماچونی در حال رسیدگی برای پرداخت مطالبات او است، باتوجه به اینکه اواخر اسفندماه و‌ تعطیلی بوده اگر امکان داشته باشه فرصت جدیدی را از کنفدراسیون فوتبال آسیا بگیرند جهت پرداخت مطالبات استراماچونی، این‌توضیح‌ کوتاهی بود که باید میدادم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------