باشگاه استقلال: داور خارجی بیاورید، هزینه اش با ما/ تکلیف قضاوت علیرضا فغانی در دربی مشخص شد



دربی تهران،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال با اشاره به شهرآورد آتی جام حذفی گفت: یک جام و قهرمانی در میان است، بنابراین ما اصرار داریم تا از یک داور خارجی در دربی فینال استفاده شود.

به گزارش ایرنا، حجت کریمی سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال در گفت‌وگوی تلویزیونی با برنامه «ورزشگاه» درباره دربی دهم خرداد در فینال جام حذفی، اظهار داشت: برای ما هیچ تفاوتی نداشت چه تیمی‌به فینال برسد. قطعا حضور پرسپولیس به عنوان یک رقیب سرشناس انرژی و انگیزه بازیکنان استقلال را هم افزایش خواهد داد.

 

وی افزود: من با شناختی که از سرمربی و بازیکنان تیم‌مان دارم، مطمئن هستم بعد از اتفاقات مربوط به دربی برگشت لیگ، همه آنها برای رویارویی با پرسپولیس ثانیه‌شماری می‌کردند. حالا هم قطعاً این موضوع می‌تواند باعث شود بچه‌ها با انرژی بیشتری در فینال جام حذفی حاضر شوند تا عنوان قهرمانی که لیاقتش را دارند را به دست بیاورند.

 

سرپرست مدیرعاملی استقلال اضافه کرد: همانطور که اعلام کردیم ما حاضریم همه هزینه‌های حضور داور خارجی برای دربی فینال را پرداخت کنیم. با توجه به اتفاقاتی که در ماه‌های اخیر به ویژه این اواخر در بحث داوری شاهد بودیم، نمی‌خواهیم چیزی به اما و اگر سپرده شود.

 

***

 

تکلیف قضاوت علیرضا فغانی در دربی مشخص شد

برخی منبع خبری مدعی شدند علیرضا فغانی از سوی کمیته داوران به عنوان یکی از نامزدهای داوری دربی 101 در نظر گرفته شده اما پیگیری‌های خبرنگار اعتمادآنلاین حاکی از آن است که چنین مساله ای صحت ندارد.

 

دربی تهران،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

پرسپولیس و استقلال روز ده خرداد در دربی شماره 101 که فینال جام حذفی نیز به شمار می رود به مصاف هم می روند.

 

با توجه به حساسیت های این مسابقه و جنجال های شکل گرفته در آخرین دربی برگزار شده، باشگاه استقلال خواهان انتخاب داور خارجی برای قضاوت این رقابت شده بود که این مساله با مخالفت کمیته داوران مواجه شد. خداداد افشاریان در این زمینه تاکید کرد که داور دربی ایرانی است.

 

بر این اساس برخی منابع خبری مدعی شدند که علیرضا فغانی بهترین داور ایرانی حال حاضر که در لیگ استرالیا سوت می زند برای قضاوت دربی در نظر گرفته شده و در این زمینه رایزنی هایی نیز با او صورت گرفته است.

 

با این حال پیگیری های خبرنگار روزنامه اعتماد از چند منبع موثق حاکی از آن است که هیچ صحتبی در مورد قضاوت دربی با علیرضا فغانی صورت نگرفته است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------