آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

شمسایی: حذف ژاپن شگفتی نبود!

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران معتقد است افغانستان و تاجیکستان شگفتی‌ساز جام ملت‌ها بودند. به گزارش طرفداری،وحید شمسایی بعد از…

رئیس لالیگا: آماده توسعه فوتبال در عراق هستیم



رئیس لالیگا،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
خاویر تباس، رئیس لیگ اسپانیا، تاکید کرد از هیچ تلاشی برای توسعه فوتبال عراق دریغ نخواهد کرد.

به گزارش ورزش سه، روز گذشته دو قرارداد شراکت میان فدراسیون فوتبال عراق و لالیگا امضا شد که یکی از این قراردادها در خصوص مدیریت و نظارت بر اجرای لیگ حرفه‌ای فوتبال در عراق و تعیین مدیر اجرایی از سوی اسپانیا برای مدیریت این پروژه است. بر اساس این قرارداد، لالیگا، تمام اقدامات مربوط به تبلیغ مسابقات را نیز با هماهنگی بین مدیریت اجرایی لیگ حرفه‌ای عراق و مقر اصلی لالیگا در مادرید انجام خواهد داد.

 

قرارداد دوم هم به پروژه چشم انداز 2030 مربوط می‌شود که لالیگا در آن اقدام به توسعه استعدادهای ورزشی عراق در زمینه فوتبال خواهد کرد. لالیگا همچنین دوره‌هایی آموزشی یرای مربیان، مدیران و سایر کارکنان فوتبال عراق برگزار خواهد کرد.

 

خاویر تباس، رئیس لیگ اسپانیا، در گفت‌وگویی که در وب‌سایت فدراسیون عراق منتشر شد، گفت: من از قرارداد همکاری با عراق بسیار خوشحالم و از فدراسیون فوتبال به خاطر اعتمادش به لیگ اسپانیا تشکر می‌کنم. لالیگا از هیچ تلاشی برای توسعه فوتبال عراق دریغ نمی‌کند.

 

وی افزود: ما برای رشد بازیکنان پایه و استعدادها تلاش می‌کنیم، چرا که تجهیزات آموزشی تخصصی برای رشد این بازیکنان را در اختیار داریم.

 

او در پایان عنوان کرد: از محمد شیاع السودانی (نخست وزیر عراق)، عدنان درجال (رئیس فدراسیون فوتبال عراق) و اعضای فدراسیون برای استقبال گرم‌‌شان تشکر می‌کنم و امیدوارم این همکاری باعث شود دروازه‌ای برای حرکت فوتبال عراق به سمت افق‌های وسیع گشوده شود.

 

رئیس لالیگا،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی



کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------