پدر مسی بعد از ملاقات با لاپورتا؛ بازگشت به بارسلونا یکی از گزینه‌های لئو است



لیونل مسی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
حضور پدر ستاره پیشین بارسلونا در منزل رئیس بارسلونا گمانه‌زنی‌ها درباره بازگشت این ستاره آرژانتینی به جمع کاتالان‌ها را به اوج رسانده است.

به گزارش تسنیم، تونی خوان‌مارتی خبرنگار اسپانیایی در صفحه شخصی خود با انتشار فیلمی از لحظه ورود خورخه مسی به منزل خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا، از این اتفاق به عنوان نشانه‌ای از بازگشت احتمالی مسی به بارسلونا یاد کرد.

 

قرارداد 2 ساله مسی با پاری‌سن‌ژرمن، شنبه شب پس از حضور او در بازی مقابل تیم کلرمون فوت در هفته آخر لوشامپیونه به پایان رسید و او اکنون به عنوان بازیکن آزاد می‌تواند به هر تیمی که می‌خواهد ملحق شود.

 

با اینکه گمانه‌زنی‌های فراوانی درباره احتمال رفتن مسی به عربستان سعود برای پیوستن به تیم الهلال منتشر شده است، خوان‌مارتی مدعی شده است که احتمال دارد ستاره آرژانتینی پس از دو سال به بارسلونا برگردد.

 

خورخه مسی پس از پایان مذاکره‌اش با لاپورتا و خروج از منزل او به خبرنگاران گفت: لیونل می‌خواهد به بارسلونا برگردد و من هم دوست دارم که این اتفاق رخ دهد. این هم یک گزینه است.

 

خورخه مسی پدر و مدیربرنامه‌های برنده 7 توپ طلا است و به همین دلیل هم ملاقات او با رئیس بارسلونا سبب شده شایعه بازگشت این 35 ساله به کاتالونیا داغ شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------