صیادمنش: دوباره مصدوم شوم ممکن است فوتبالم تمام شود/ از فردا کنار استقلال هستم



اخبار,اخبار ورزشی,صیادمنش

بازیکن جوان استقلال آخرین وضعیت مصدومیت خود را تشریح کرد.

به گزارش فارس به نقل از سایت باشگاه استقلال، اللهیار صیادمنش، درباره شایعاتی که پیرامون دلایل عدم حضور او در تمرینات منتشر شده، گفت: با توجه به نتایج آزمایشاتی که دکتر نوروزی در جریان آن هستند، عضله همسترینگ من دچار پارگی شد و 20 سانتی متر خون ریزی داشت و این مصدومیت نیاز به حداقل 2 تا 3 ماه استراحت دارد اما من همه تلاش خود را انجام دادم و با کمک کادر پزشکی شرایط من به شکلی پیش رفت که من با گذشت 2ماه، بهبود پیدا کردم و اکنون در حال تقویت عضلانی خود هستم. اگر این مرحله را سپری نکنم و خودم را تقویت نکنم، قطعا نمی توانم برای تیم به میدان بروم زیرا دوباره دچار آسیب دیدگی می شوم و حتی امکان دارد فوتبال من تمام شود.

 

وی در ادامه تصریح کرد: با توجه به شرایط عضله همسترینگ همچنین این احتمال وجود دارد که رباط صلیبی من پاره شود. به همین دلیل روزی سه جلسه زیر نظر دکتر نورزوی به تمرین می پردازم و همه تلاشم را می کنم تا با تمام توان برای استقلال به میدان بروم. فعلا تمام تمرکز من این است که عضله خود را تقویت کنم و سپس برای ادامه حضور در تمرینات آماده می شوم.

 

صیادمنش درباره زمان اضافه شدن خود به تمرینات بیان کرد: بعد از دیدار با استقلال خوزستان کنار تیم تمرین خواهم کرد و اگر خدا بخواهد در بازی های بعدی و پایانی لیگ به تیم بزرگ استقلال کمک می کنم.

 

او در ادامه درباره خبر سرماخوردگی خود گفت: در این مدت دچار سرماخوردگی شدم که البته دلیل غیبت من سرما خوردگی نیست و بعد از دیدار با استقلال خوزستان دویدن در کنار بازیکنان دیگر در تمرین را آغاز می کنم.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------