آخرین اخبار ورزشی

لیگ برتر انگلیس برابر چلسی ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

توپچی‌ها چلسی را به توپ بستند/ تثبیت صدرنشینی آرسنال

آرسنال در هفته بیست و نهم لیگ برتر انگلیس برابر چلسی به یک پیروزی پرگل رسید. به گزارش ایرنا، تیم‌های آرسنال و چلسی از ساعت…

خرمگاه: النصر تیم قابل احترامی است/ سرمربی النصر: برای برد اینجا هستیم



اخبار,اخبار ورزشی,نشست خبری دیدار ذوب آهن و النصر

مربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: النصر عربستان تیم قابل احترامی است ولی می خواهیم در این بازی پیروز شویم.

به گزارش مهر، محمد خرمگاه در نشست خبری پیش از بازی ذوب آهن ایران با النصر عربستان در لیگ قهرمانان آسیا که در ورزشگاه العربی قطر برگزار شد، گفت: این بازی عقب افتاد. امیدوارم باتوجه به صعود دو تیم، یک مسابقه خوب شود و هر دو تیم از آن لذت ببرند و واقعیت فوتبال را در زمین پیاده کنیم.

 

وی افزود: النصر تیم بسیار خوبی است و برایمان قابل احترام است. امیدوارم از فرصت‌هایمان استفاده کنیم و به گل برسیم.

 

مربی تیم ذوب آهن درباره احتمال رویارویی با تیم الوحده امارات یا الاتحاد عربستان تصریح کرد: برایمان فرقی نمی‌کند کجا و چطور بازی کنیم. دنبال برد در این بازی هستیم و می‌خواهیم به روند خوبمان در گروه ادامه بدهیم. تلاشمان را می‌کنیم برای بهترین نتیجه.

 

خرمگاه درباره اینکه قطر میزبان این مسابقه است و هر دو تیم هوادار زیادی نخواهند داشت، تاکید کرد: برای هر دو تیم سخت است دور از هواداران هستند. امیدوارم این مشکلات حل شود و هر دو تیم بتوانند از میزبانی خودشان استفاده کنند و شرایط فوتبالی حاکم باشد.

 

علیرضا منصوریان به دلیل شرایط جسمانی و کسالت در این نشست خبری شرکت نکرد.

 

سرمربی النصر: می‌خواهیم صدرنشین صعود کنیم/ برای برد اینجا هستیم

اخبار,اخبار ورزشی,نشست خبری دیدار ذوب آهن و النصر

 «روی ویتوریا» در نشست خبری پیش از بازی ذوب آهن ایران با النصر عربستان که در ورزشگاه العربی قطر برگزار شد، گفت: این آخرین مسابقه مرحله گروهی است. این دومین بار است که برای بازی اینجا هستیم ولی پیروزی به قطر آمده‌ایم.

 

وی افزود: مسابقه بین دو تیم قدرتمند است ولی امتیاز آن چندان اهمیت ندارد چون هر دو تیم صعود کرده‌اند.

 

سرمربی تیم النصر در خصوص صدرنشینی در صورت برد در این بازی تاکید کرد: ما دنبال پیروزی در هر مسابقه‌ای هستیم. هر دو تیم صعود کرده‌اند. فردا حریف خوبی داریم اما می‌خواهیم پیروز شویم.

 

ویتوریا در پاسخ به این سئوال که در صورت صدرنشینی با تیم الاتحاد در مرحله یک هشتم روبرو می‌شوید، گفت: به این مسئله فکر نمی‌کنم. این مسابقه بعد از اتمام فصل برگزار می‌شود. فردا مشخص می‌شود چه تیمی به عنوان صدرنشین صعود می‌کند.

 

وی در پاسخ خصوص بازیکنان غایب النصر در بازی فردا تصریح کرد: ما فردا با ۱۱ بازیکن بازی می‌کنیم. تمام بازیکنان را آورده‌ایم. فصل سختی داشتیم و قهرمان شدیم. برای پیروزی به زمین می‌رویم. با همان ترکیبی که در بازی رفت حاضر شدیم در این مسابقه حضور می‌یابیم.

 

سرمربی النصر در خصوص تیم ذوب آهن هم گفت: ذوب آهن تیم بسیار خوبی است. آنها در صدر جدول هستند و مستحق این جایگاه هستند. موتور ما دیر روشن شد و دو بازی اول را با موفقیت پشت سر نگذاشتیم. ما هم مستحق جایگاه بهتری هستیم. هر دو تیم می‌خواهند پیروز شوند.

 

همچنین خالد الغوینم کاپیتان تیم النصر گفت: تیم ما تا حالا صعودش را قطعی کرده ولی ما برای برد آمده‌ایم.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------