رویانیان: مدیران پرسپولیس تشویش اذهان عمومی می‌کنند/ با صدها میلیون علیه افراد سند سازی کردند



اخبار,اخبار ورزشی,رویانیان

مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس بابت اطلاعیه این باشگاه که علیه او بود توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش فارس، ماجرای توقیف لوگوی باشگاه پرسپولیس و طلب ۶۰ هزار دلاری یکی از طلبکاران مربوط به مطالبات نیلسون کوریا دروازه بان سابق تیم پرسپولیس بوده است. این بدهی مربوط به پرونده مطالبات این دروازه‌بان برزیلی بوده و حالا با توجه به افزایش نرخ ارز رقم بازپرداخت آن بالا رفته است اما با بی توجهی مسئولان فعلی باشگاه پرسپولیس نسبت به پرداخت این بدهی، فرد طلبکار با شکایت به دادگاه موفق شده حکم توقیف لوگوی باشگاه پرسپولیس را بگیرد.

 

 محمد رویانیان مدیرعامل وقت باشگاه پرسپولیس که در زمان مدیریت او این پول قرض گرفته شده در خصوص واکنش امروز باشگاه پرسپولیس نسبت به توقیف لوگوی این باشگاه گفت: این مسئله باعث تاسف است که مسئولان باشگاه عجولانه بیانیه دادند و اعلام کردند که نمی‌دانند این ۶۰ هزار دلار برای چه به باشگاه پرسپولیس آمده است،در حالی که این ۶۰ هزار دلار مربوط به نیلسون دروازه بان برزیلی پرسپولیس بوده و فرد طلبکار بابت این پول از نیلسون و مدیر برنامه هایش رسید گرفته است. بنابراین اینکه بگویند این پول برای کجا بوده حرف درستی نیست و می‌خواهند تشویش اذهان عمومی انجام دهند. این مسئله باعث تاسف است. به خاطر این مسائل من مجبور هستم از آقایان شکایت کنم چون آنها تشویش اذهان عمومی انجام می‌دهند. این ۶۰ هزار دلار برای نیلسون بوده و اسناد رسمی اسناد رسمی در این خصوص وجود دارد و حالا چطور می توانند مسئولان باشگاه بگویند که این پول کجا هزینه شده است.

 

وی ادامه داد: موضوع دیگر این است که این بدهی از سال ۹۲ به این طرف وجود داشته و من چک شخصی ۱۸۰ میلیون تومانی خودم را برای این مسئله داده‌ام.آن زمان دلار ۳ هزار تومان بود. حالا شش سال از آن روزها گذشته و بارها من به مدیران باشگاه گفته ام که برخی از این طلب ها باید پرداخت شود مثل طلب مانوئل ژوزه اما کسی به حرف‌های من گوش نکرد. آقایان به حرف من گوش ندادند به طوری که این بدهی ها بسیار زیاد شد و انگار می خواستند که من را بکوبند! 

 

 رویانیان تصریح کرد: من خودم پرونده وینگادا را بستم و این در حالی است که این پرونده برای زمان قبل از من بود و من کسی را بابت آن زیر سوال نبردم. خیلی از طلب‌های پرسپولیس را من پرداخت کردم. الان هم آقایان تشویش اذهان عمومی انجام می دهند. من در باره ژوزه مدارکی دارم و امیدوارم جلسه ترتیب دهند تا درباره آن حرف بزنم. درباره این ۶۰ هزار دلار هم چیزی از من نپرسیدند. یکبار از باشگاه کسی از من نپرسید که این مسائل را تایید می‌کنید یا نه. از من نپرسید که این پول کجا خرج شده و نپرسیدند که  من پولی پرداخت کرده ام یا نه؟ 

 

مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس درباره اینکه به برخی از مسئولان باشگاه و مسئولان حقوقی بابت برخی پرونده ها پاداش های کلان و میلیونی داده شده خاطرنشان کرد: متاسفانه آن مدیری که ادعای شفافیت می کند صدها میلیون تومان پاداش داده تا برای برخی افراد سند سازی صورت بگیرد. برای برخی ها پرونده‌سازی کردند یا اینکه دردسر برای آنها درست کردند اما من الان نمی خواهم دعوایی انجام دهم فقط می گویم کسی که این بیانیه را صادر می‌کند هم خدا را در نظر بگیرد و هم اینکه موارد قانونی را مورد نظر قرار دهد. چرا می‌گویید معلوم نیست ۶۰ هزار دلار خرج شده و این خودش یک جرم است چرا که تشویش اذهان عمومی صورت گرفته و باید پاسخگوی آن باشند. اگر مدیران بعد از من به خواسته این شاکی توجه می‌کردند با ۱۸۰ میلیون تومان این مسئله حل می شد و شاید تخفیف هم به پرسپولیس می دادند. فردی که به پرسپولیس کمک کرده یک فرد خیر است اما آنقدر به او بی توجهی کردند که او مجبور شد از پرسپولیس شکایت کند. جالب اینجاست که او سال ۹۵ علیه پرسپولیس حکم گرفته و از سال ۹۵ تا الان مدیرانی که ۳۰ هزار بار من را زیر سوال بردند هیچ کاری برای این آقا که طلبکار است انجام ندادند و الان هم متاسفانه با وجود اینکه چند ماه با رفاقت به باشگاه رفت اما او را دست به سر کردند و نتیجه اش این شد که می‌بینید. در نهایت به او گفتند که برو و هر کاری می خواهی انجام بده چرا که ما خودمان همه چیز را هوا می کنیم! من هنوز هم احساس مسئولیت می کنم و حاضرم که با این طلبکار و باشگاه بنشینم تا با مصالحه همه چیز حل شود.

 

 رویانیان درباره اینکه نمایندگان شما پرونده‌هایی به حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل سابق پرسپولیس دادند که باعث شد دو میلیارد تومان از بدهی ها کم شود و حتی آقای گرشاسبی این موضوع را تایید کرد افزود: باید بگویم بیش از ۲ میلیارد فقط با یک جلسه کم شد. اگر آقایان در این ۶ سال گذشته به حرف‌های گوش می کردند و با هم اسناد را بررسی می کردیم خیلی از مشکلات حل می شد.پرونده آقای ژوزه را اگر رها نمی کردند و آقای شکری وکیل باشگاه کار را تمام می کرد مطمئناً کار به اینجا کشیده نمی شد. ژوزه ۳۲۰ هزار دلار از حقش را خواسته بود اما این مبلغ به یک میلیون دلار رسید چون به حرف او توجه نشده بود.

 

وی ادامه داد: هیچگاه مدیران باشگاه را زیر سوال نبردم و حتی در زمینه داستان برانکو از باشگاه حمایت کردم اما آقایان به دنبال تشویش اذهان عمومی هستند و نمی‌خواهند درست مدیریت کنند. اگر قرار به حرف‌زدن باشد ما هم حرف‌های زیادی داریم که بگوییم.

 

 رویانیان درباره اینکه آیا اقدامی برای بازپس گیری خانه او که به خاطر گرفتن وام برای پرسپولیس توسط بانک مصادره شده انجام شد یا نه افزود: نه کسی اقدامی انجام نداد و من همچنان مستأجر هستم. حرف من این است که آقایان بر اساس وجدان و اخلاق مداری کار انجام دهند. مدیران ما باید اخلاق و حدود قانون را رعایت کنند. نباید با آبروی افراد بی جهت بازی کرد. مدیری که علیه من حرف زد بعداً علیه خودشان هم حرف‌هایی زده شد اما متاسفانه آقایان گوش های خود را بسته اند و حرفی نمی شنوند. با این حرف ها ذهن هواداران پرسپولیس را مشوش کردند. این ۶۰ هزار دلاری که فرد طلبکار بابت آن از دادگاه حکم گرفته بر مبنای رسید بوده که به خاطر نیلسون صادر شده است. این فرد طلبکار از همان ابتدا به دنبال ۱۸۰ میلیون تومان خود بود و سال ۹۵ حکم گرفت اما از سال ۹۵ تا حالا کسی پاسخ او را نداد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------