عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال: هنوز زمان دقیقی برای آغاز مسابقات لیگ برتر معین و مشخص نشده است



اخبار,اخبار ورزشی,فیدون اصفهانیان
عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال در مورد اینکه آیا مسابقات از شهریورماه آغاز خواهد شد، گفت: به زودی مسابقات برگزار خواهد شد.

فریدون اصفهانیان امروز در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: هنوز زمان دقیقی برای آغاز مسابقات لیگ برتر معین و مشخص نشده است.

 

عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال در جواب این سؤال که گفته می‌شود مسابقات لیگ برتر از عید غدیر آغاز می‌شود، افزود: در مورد آغاز مسابقات از روز عید غدیر تصمیمی گرفته نشده است.

 

وی در مورد وضعیت آمادگی و تجهیز ورزشگاه‌ها گفت: برخی از ورزشگاه‌ها تجهیز شده‌اند اما هنوز همه ورزشگاه‌ها شرایط برگزاری مسابقات لیگ برتر را ندارد.

 

اصفهانیان در مورد اینکه مسابقات تیم‌هایی که ورزشگاه آنها تایید نشود چگونه برگزار می‌شود، ادامه داد: مسابقات تیم‌هایی که ورزشگاه آنها تجهیز نشده در ورزشگاه‌های مورد تایید و بدون تماشاگر خواهد بود.

 

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال با بیان اینکه باید شرایط ورزشگاه‌‌ها تایید شود، تصریح کرد: تجهیز ورزشگاه‌ها و شماره‌گذاری صندلی‌ها و فراهم شدن شرایط برای برگزاری مسابقات و تاکید فدراسیون بر این موارد همه و همه فقط برای برگزاری درست و مناسب و بدون مشکل مسابقات است.

 

وی با بیان اینکه وقتی اتفاقی در ورزشگاه‌ها رخ می‌دهد به دلیل نبود امکانات و تجهیزات قابل کنترل نیست، تصریح کرد: باید هر کس در شماره صندلی خود بنشیند و دوربین‌ها هم برای کنترل ورزشگاه‌ها مورد نیاز است.

 

اصفهانیان در مورد اینکه آیا مسابقات از شهریورماه آغاز خواهد شد، گفت: نه مسابقات عن‌قریب برگزار خواهد شد.

 

وی در مورد اینکه تاخیر در برگزاری مسابقات منجر به فشرده شدن مسابقات خواهد شد یا نه افزود: تداخل خاصی برای مسابقات وجود ندارد و امیدواریم مسابقات بدون مشکل برگزار شود.

 

رئیس هیأت فوتبال استان زنجان در مورد وضعیت تیم شهاب زنجان که در دسته سوم لیگ حضور دارد، گفت: امتیاز یک تیم نیز به استان واگذار شده و ما در حال حاضر دو تیم در لیگ 3 داریم.

 

اصفهانیان با اشاره به نبود اسپانسر برای تیم‌های فوتبال زنجان ادامه داد: هیچ حمایتی از تیم‌های زنجان در لیگ 3 انجام نمی‌شود.

 

وی با بیان اینکه از همه مسؤولان و مدیران کارخانجات و شرکت‌های تولیدی استان خواسته‌ایم تا در زمینه حمایت از تیم‌های زنجان وارد عمل شوند، گفت: تاکنون هیچ مدیر و شرکتی برای حمایت از تیم‌های فوتبال اعلام آمادگی نکرده‌ است.

 

رئیس هیأت فوتبال استان زنجان با بیان اینکه انتظارمان این است که شورا و شهرداری هم در زمینه حمایت از تیم‌های زنجان وارد عمل شوند، گفت: از همه دلسوزان استان خواستار حمایت از ورزش استان و به ویژه تیم‌های فوتبال استان در لیگ 3 هستیم.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------