آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی نسب:خطر از بیخ گوش استقلال گذشت | حسینی: ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه امیدوارم در همه بازی ها عدالت رعایت شود، گفت: در دقایق پایانی دیدار با شمس آذر…

استراماچونی: حرکت اسماعیلی خطای ساده هم نبود/بدترین قسمت دربی غیبت 3 بازیکن ماست



اخبار,اخبار ورزشی,استراماچونی
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: متاسفانه در حالی که موقعیت های خوبی داشتیم و از حریف بهتر بودیم 2 امتیاز را از دست دادیم.

به گزارش فارس، آندره‌آ استراماچونی بعد از تساوی تیمش مقابل نفت مسجد سلیمان در نشست خبری اظهار داشت: ما شروع خوبی در این دیدار داشتیم و به گل هم رسیدیم. نزدیک شدن تیم ما به دروازه حریف در همان ابتدای بازی خوب بود و به خوبی این کار را انجام دادیم. در نیمه دوم باز هم می‌خواستیم گل دوم را بزنیم و حتی سعی کردیم بازی را ببندیم. زمانی که در حال حمله بودیم یک ضربه آزاد روی دروازه ما آمد که گل تساوی را خوردیم.

 

وی افزود: متاسفانه در حالی که موقعیت های خوبی داشتیم و از حریف بهتر بودیم 2 امتیاز را از دست دادیم.

 

* زمان می‌برد تا به هارمونی لازم برسیم

سرمربی تیم فوتبال استقلال  در خصوص اینکه آیا قبول دارد در نیمه دوم تیمش دفاع می‌کرد گفت: تیمی که بازیکنان جدید جذب می‌کند زمان می‌برد تا به هماهنگی و هارمونی لازم برسد،من قبول ندارم که تیم ما در نیمه دوم در لاک دفاعی فرو رفته چون موقعیت های گلزنی دیگری داشتیم. زمانی که 10 نفره بودیم شانسهای بهتری برای گل داشتیم و حتی ضربه مرتضی تبریزی با اختلاف کم به بیرون رفت.

 

* ما فقط 2 امتیازگرفتیم،تیم ناراضی استقلال است

استراماچونی در خصوص اینکه آیا قبول ندارد تیمش در نیمه دوم بهتر بازی نکرد، ادامه داد: ما تیمی هستیم که به دنبال گرفتن امتیاز هستیم و تا اینجا دو امتیاز گرفتیم پس طبیعی است تیم که ناراضی است ما هستیم پس باید روش‌مان را تغییر دهیم.

 

وی تاکید کرد:تلاش می‌کنیم امتیازات دیگر مسابقات را به دست بیاوریم. ما تا دقیقه 60 که شما می‌گویید به لاک دفاعی فرو رفتیم بازی خوبی کردیم و اصلا دفاع نکردیم.باز هم تاکید می‌کنم با صحبت شما مخالف هستم که ما از دقیقه 60 به بعد دفاع می‌کردیم.

 

* بدترین قسمت دربی نبود 3 بازیکن استقلال است

وی ادامه داد: بدترین قسمت مسابقه آینده ما این است که احتمالا 3 بازیکن را از دست دادیم، اول دیاباته که باید از او تست گرفته شود، مهدی قائدی هم از ناحیه مچ مصدوم شده و اسماعیلی هم محروم است. متاسفانه اخراج اسماعیلی اصلا کارت زرد هم نداشت و من اصلا آن را خطای مستحق کارت زرد هم نمی‌دانم.

 

* حرکت اسماعیلی خطای ساده بود و اخطار هم نداشت

سرمربی استقلال در مورد گل تبریزی گفت: من فیلم بازی را که ندیدم و نمی‌توانم الان در مورد آن نظر بدهم.ولی در مورد اسماعیلی باید بگویم حرکت او حتی یک خطای ساده هم نبود.

 

 

تارتار: بازی با استقلال شبیه شطرنج بود

سرمربی تارتار با بیان اینکه هر دو تیم نقاط قوت و ضعف همدیگر را می‌دانستند، می‌گوید که بازی با استقلال شبیه شطرنج بود.

 

به گزارش ایسنا، مهدی تارتار بعد از کسب تساوی مقابل استقلال در نشست خبری حضور یافت و گفت: از بازیکنانم تشکر می‌کنم که در سه بازی سنگین، جانانه جنگیدند. در بازی قبل هم در آخرین دقایق گل مساوی را زدیم. در این بازی هم در نیمه دوم خوب عمل کردند. بازی بسیار زیبا و پرسرعتی را مشاهده کردیم. هر دو تیم برای کسب پیروزی وارد زمین شده بودند. امیدوارم در بازی‌های آینده هم این روند را ادامه دهیم.

 

سرمربی نفت مسجد سلیمان درباره وضعیت سوشا مکانی گفت: او تا هفته قبل عضو تیم سابقش بود و وضعیت بدنی خوبی دارد. مکانی درگیر مشکلات اداری است تا بتواند برای تیم ما بازی کند.

 

وی با اشاره به حضور قائدی و غفوری در سمت راست این تیم گفت: نقطه قوت این تیم را می‌دانستیم. نقطه ضعف استقلال سمت چپ بود و سعی کردیم از این منطقه نفوذ کنیم. هر دو تیم شناخت خوبی از هم داشتند و بازی شبیه شطرنج بود.

 

تارتار درباره گل خوردن تیمش روی توپ دوم  تاکید کرد: ما دقیقا همانند بازی قبل گل خوردیم. باز هم روی توپ برگشتی گل خوردیم. به بازیکنانم گفتم که باید هوشیارتر و سریع‌تر از حریف توپ دوم را دفع کنند.

 

وی خاطرنشان کرد: ما تیم نوپایی هستیم چرا که تغییرات زیادی داشتیم. باید خیلی هماهنگ باشیم. بازیکنانم هنوز شناخت کاملی از هم ندارند. ۱۹، ۲۰ بازیکن جدید گرفتیم. بازیکنان باید هماهنگ شوند. کم تجربگی بازیکنان در این دیدار بی‌تاثیر نبود. تیم ما جوان است اما سعی کردیم بازیکنان باتجربه را هم داشته باشیم که در روزهای سخت به تیم‌مان کمک کنند. برای رسیدن به هماهنگی کامل نیاز به پنج، شش هفته دیگر داریم.

 

سرمربی نفت مسجد سلیمان ادامه داد: تا اینجای فصل بد عمل نکردیم. در همین بازی هم مالکیت ما روی توپ بیشتر از حریف بود.

 

او با بیان اینکه در بستن تیمش بی‌رحم عمل کرده است، گفت: بعضی از بازیکنان که از ما جدا شدند باید من را ببخشند. من به بازیکنان گفتم که هر کسی که می‌خواهد می‌تواند از تیم جدا شود. بحث آبروی خودم هم در میان بود چرا که من برای فوتبال برنامه دارم.

 

سرمربی نفت مسجد سلیمان گفت: درگذشت هوادار با تعصب تیم‌مان را تسلیت عرض می‌کنم. خانواده این عزیز ما را در غم از دست دادن فرزندشان شریک بدانند. هواداران به عنوان یار دوازدهم سنگ تمام گذاشتند. دست تک تک آن ها را به گرمی می‌فشارم.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------