کالدرون: سورپرایزی برای دربی ندارم/ اینکه بازیکنان موقعیت ایجاد نکنند نگران کننده است



اخبار,اخبار ورزشی,کالدرون
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ما هیچ سورپرایزی نداریم و هم ما و هم استقلال برای برد به زمین می‌رویم.

به گزارش فارس، گابریل کالدرون در حاشیه تمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: ما روز گذشته یک ریکاوری داشتیم و حدود 80 دقیقه بازی هم برای بازیکنان در نظر گرفتیم.

 

وی در خصوص خلیل زاده گفت: او یک آسیب دیدگی در پای خود دارد و در حال ریکاوری است. چند روز تا دربی مانده و امیدوارم او برسد.

 

* تیم هایی که قبل از دربی مشکل دارند در دربی متحدتر هستند

خبرنگاری گفت شرایط استقلال خوب نیست و ممکن است آنها استرس داشته باشند که کالدرون گفت: تجربه من می‌گوید تیم هایی که قبل از دربی مشکل دارند با اتحاد بیشتری پا به دربی می‌گذارند و می‌دانند بازی حیاتی است. چیزی که برای من مهم است این است که تیمم آماده باشد. در 2 بازی آخر بهتر از قبل بودیم و امیدوارم در بازی با استقلال سطح ما بالاتر بیاید و گل‌های بیشتری بزنیم.

 

* هیچ تیمی از پیش برنده نیست

وی در خصوص اینکه آیا دربی باز است یا خیر گفت: در تمام کشورها دربی ها شبیه به هم هستند اما در اینجا تماشاگران بیشتری به استادیوم‌ها می‌آیند. شما وقتی در خیابان هستید متوجه می‌شوید مردم در حال صحبت در حال دربی هستند. ما می‌دانیم مهمترین بازی سال همین دربی است اما هیچکس از پیش برنده نیست. نتیجه بازی را نمی‌شود پیش بینی کرد و هر تیمی بهتر باشد برنده خواهد شد.

 

* گرما روی بازی تاثیر دارد

کالدرون در خصوص تغییر ساعت دربی و حضور تماشاگران به صورت 50-50 گفت: نمی‌دانم هوا در آن ساعت گرم است یا نه.اگر فدراسیون تصمیم گرفته تا امنیت بیشتر شود نمی‌توانیم نظری بدهیم.ولی به هر حال گرما روی بازی تاثیر دارد.

 

*زمین تمرین خوبی نداریم

سرمربی پرسپولیس در خصوص زمین تمرین فعلی این تیم گفت:ما امکانات خیلی خوبی در ورزشگاه کاظمی داریم ولی در آنجا زمین تمرین خوبی نداریم. اینجا( زمین پژوهشکده) کیفیت زمین خوب است ولی امکانات استخر و ... از ما دور است.ما باید برای بازی به بیشترین سطح آمادگی مد نظرمان برسیم.اینکه تمرین تیم دیگری در اینجا برگزار می‌شود خیلی به ما صدمه نمی‌زند چون کار آنها تقریبا آماتور است.

 

*واکنش کالدرون به سورپرایز دربی

وی در پاسخ به این سوال که ایا برای دربی سورپرایزی دارد یا خیز گفت: نه! ما هیچ سورپرایزی نداریم و هم ما و هم آنها برای برد به زمین می‌رویم. برای بردن این بازی باید به بیشترین سطح آمادگی برسیم.

 

* در بازی سازی از نیمه زمین کمی مشکل داریم

وی در خصوص عملکرد خط حمله پرسپولیس خیلی خوب کار نکرده است گفت:حق با شما است ولی کیفیت و کار تیمی کار گلزنی را فراهم می‌کند. ما در بازیسازی از نیمه زمین به جلو کمی مشکل داریم به همین دلیل موقعیت صد در صد زیاد نداریم، ضمن آنکه تیم های مقابل ما خوب دفاع کردند. در بازی قبل 30 دقیقه خوب کار کردند و امیدوارم در دربی این شرایط را ادامه بدهیم.

 

*جونیور نیاز به زمان دارد

کالدرون در خصوص انتقاداتی که به جونیور می‌شود گفت: این بازیکن تازه به تهران رسیده و بازی اول خوب را انجام داد، او نیاز به زمان دارد. او باید خودش را با فوتبال ایران وفق دهد و باید با زبان ایرانی‌ها هم آشنا شود که این نیاز به زمان دارد. امیدوارم بتواند گل برسد.

 

* اینکه بازیکنان موقعیت ایجاد نکنند نگران کننده است

سرمربی پرسپولیس در خصوص اینکه پس چرا علیپور که ایرانی است و زبان بازیکنان را می‌داند خوب کار نمی‌کند گفت:ما برای اینکه از مهاجمان توقع بیشتری داشته باشیم باید وسط زمین را تقویت کنیم، اینکه مهاجمان موقعیت از دست می‌دهند من را نگران نمی‌کند ولی نگران کننده این است که موقعیت گل ایجاد نکنند ولی اگر موقعیت ایجاد کنند جای امیدواری است.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------