کولاکوویچ: بازیکنان ایران مرا مایوس کردند/ برد مقابل کره جنوبی مثل باخت بود



اخبار,اخبار ورزشی,کولاکوویچ
سرمربی تیم ملی والیبال ایران پس از بازی مقابل کره جنوبی گفت: با اتفاقاتی که در ست پایانی این بازی افتاد، این برد برای من شبیه به باخت بود.

به گزارش مهر، ایگور کولاکوویچ پس از برد ۳ بر یک تیم ملی والیبال ایران مقابل کره جنوبی در مرحله نیمه نهایی رقابت های قهرمانی آسیا و صعود به فینال این بازی ها گفت: بازی بسیار دراماتیکی بود بویژه در ست آخر که آن اتفاقات رخ داد. تیم ما انرژی مثبت داشت و همین دلیل بردمان بود. 

 

وی افزود: در طول زندگی ام ندیده بودم بازیکنان زیر تور درگیر شوند. شاید رشته هایی مثل بوکس برای تماشاگران جالب باشد ولی در والیبال این اتفاق خوبی نیست. رفتار برخی از بازیکنان ما در این اتفاق ناراحت کننده و مایوس کننده بود. بازیکنان ما باهوش هستند و برای همین والیبال را انتخاب کرده اند. درباره تیم کره هم نظری ندارم. با اتفاقاتی که رخ داد این برد شبیه به باخت بود.

 

سرمربی تیم ملی والیبال انتقاد سعید معروف از شرایط فدراسیون والیبال تاکید کرد: درست نیست راجع به مسائل دیگر صحبت کنم. سرمربی تیم ملی هستم و بازیکنان اتفاقاتی که در فدراسیون رخ می دهد را درک می کنند. شرایط من خوب است و وضعیتم را به سرپرست اطلاع می دهم و همه چیز فراهم شده است. می دانم که فدراسیون انتخابات را در پیش دارد و بدون رئیس است. تا جایی که به من مربوط می شود شرایط تیم و تمرین خوب است. درست نیست راجع به مسائل دیگر صحبت کنم. 

 

کولاکوویچ درباره اینکه نظرش خصوص دیدار فینال چیست؟ گفت: الان ترجیح می دهم که بازی استرالیا و ژاپن را ببینم و اینکه کدام تیم راهی فینال می شود. 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------