تابش: بازی با پرسپولیس سمفونی توهین بود/ قلعه نویی چه گناهی کرده است؟



اخبار,اخبار ورزشی,تابش
مدیرعامل باشگاه سپاهان با بیان اینکه تماشاگران پرسپولیس در جریان بازی دو تیم ۹۰ دقیقه به امیر قلعه نویی فحاشی کردند، به حرکت جنجالی مدیر رسانه‌ای سپاهان واکنش نشان داد.

مسعود تابش در گفتگو با مهر، با اشاره به برد ۲ بر صفر سپاهان مقابل پرسپولیس در هفته پنجم لیگ برتر گفت: دو تیم در زمین، بازی جوانمردانه و محکمی را به نمایش گذاشتند ولی متاسفانه جو ورزشگاه بد بود. قبل از بازی با گل و شیرینی از ما استقبال کردند ولی ۹۰ دقیقه فحاشی شد.

 

وی افزود: شعار همیشگی علیه امیر قلعه نویی (مافیا) به جای خود ولی توهین ها و فحاشی وحشتناکی به وی شد. باید یک فکر اساسی به حال این ماجرا شود. مگر قلعه نویی چه گناهی کرده است؟ مگر او بازیکن و مربی تیم ملی ایران نبوده است؟ قلعه نویی الان هم دارد کارش را انجام می دهد. این چه رفتاری است که می شود؟ دیروز واقعا از این جو متاسف شدم. حتی در جایگاه تشریفات هم تماشاگران توهین می کردند.

 

مدیرعامل باشگاه سپاهان یادآور شد: امیدوارم مسئولان فدراسیون فوتبال و کمیته انضباطی با همان حساسیتی که نسبت به بعضی مسائل اقدام می کنند، به این ماجرا هم ورود کنند.

 

تابش تاکید کرد: اتفاقات روز گذشته در ورزشگاه آزادی مثل یک سمفونی فحاشی بود که ۹۰ دقیقه ادامه داشت و واقعا از شنیدن آن خجالت کشیدم. دلیل این حرکت ها چیست؟ قلعه نویی و بازیکنان سپاهان ایرانی هستند. من مخالف حضور خانواده ها در ورزشگاه نیستم ولی با این جو چطور می خواهیم شرایط حضور آنها در ورزشگاه را فراهم کنیم؟

 

وی همچنین در پاسخ به این سئوال که چرا سپاهان علیه داور بازی پرسپولیس شکایت کرده است؟ گفت: خیر از داور شکایت نکرده ایم.

 

مدیرعامل سپاهان درباره اینکه خبر شکایت از داور بازی امروز توسط یکی از رسانه های این باشگاه منتشر شده بود، تصریح کرد: من از شب گذشته اورژانس هستم و اطلاعی از این موضوع ندارم ولی در کل از داور شکایت نداشتیم و او کارش را انجام داد. داور هم انسان است و جایز الخطا.

 

تابش همچنین در واکنش به حرکت جنجالی و خبرساز مدیر رسانه ای سپاهان هنگام خروج از زمین و خطاب به هواداران پرسپولیس، اظهار کرد: من این حرکت را ندیدم.

 

مدیرعامل سپاهان با اشاره به دیدار هفته آینده این تیم مقابل ذوب آهن در دربی اصفهان، تصریح کرد: دربی اصفهان همیشه زیبا بوده است. دنبال بازی جوانمردانه هستیم. ذوب آهن رقیب محترمی است و برای برگزاری این بازی مشکلی نداریم.

 

تابش در پایان در پاسخ به این سئوال که آیا سهمیه تماشاگران در دربی اصفهان ۹۰ به ۱۰ است؟ گفت: مشکلی با سهمیه تماشاگران نداریم. اگر باشگاه ذوب آهن تمایل به سهمیه ۵۰ - ۵۰ داشته باشد، مخالفتی نداریم.

 

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------