آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

خبر بد برای پرسپولیس | کاپیتان بازی‌های مهم را از دست داد

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل آسیب دیدگی نمی تواند تیمش را در دو بازی آینده همراهی کند. به گزارش مهر دیدار تیم‌های…

صعود شاهین به جمع ۸ تیم برتر فوتبال ساحلی جهان



اخبار,اخبار ورزشی,رقابت‌های فوتبال ساحلی جام باشگاه‌های جهان
تیم فوتبال ساحلی شاهین ایران با پیروزی هفت بر دو مقابل آل استار تایلند به مرحله یک‌چهارم پایانی رقابت‌های فوتبال ساحلی جام باشگاه‌های جهان رسید.

به گزارش فارس، دو تیم فوتبال ساحلی شاهین خزر رودسر و آل استار کلوب تایلند از مرحله یک‌هشتم پایانی رقابت‌های فوتبال ساحلی جام باشگاه‌های جهان به مصاف یکدیگر رفتند.

 

شاهینی‌ها برای حضور در این مرحله موفق شدند در مرحله مقدماتی العربی کویت و دانسک لهستان را به ترتیب با نتایج هفت بر یک و هفت بر دو شکست دهند، نماینده کشورمان مقابل فلامینگو برزیل تن به شکست دو بر شش داد.

 

رضا مهرورز برای دیدار مقابل آل استار سید مهدی یوسفی، سجاد عباسی، محمدجواد خسروی، محمد احمدزاده، شهریار مژده، فرید بلوکباشی، مصطفی کیانی، آیدین تشنه‌کام، موحد محمدپور، محمد معصومی زاده، مهیار زارع و علیرضا قربانیان در فهرست خود قرار داد.

 

شکارچی‌های گیلان زمین پیروزی هفت گله مقابل تیم‌های العربی و دانسک را مقابل آل استار تکرار کردند و با برتری هفت بر دو راهی مرحله یک‌چهارم پایانی شدند، آیدین تشنه‌کام (۲ بار)، فرید بلوکباشی، موحد محمدپور، محمد معصومی‌زاده، مصطفی کیانی و محمد احمدزاده گل‌های تیم فوتبال شاهین را به ثمر رساندند.

 

در سوی مقابل جدول تیم فوتبال کپنهاگن دانمارک مقابل المصافی وسط عراق به تساوی دو بر دو دست‌یافت و در ضربات پنالتی موفق شد با نتیجه پنج بر چهار از سد رقیب آسیایی عبور کند، با این پیروزی دو تیم فوتبال شاهین و کپنهاگن در مرحله یک‌چهارم به مصاف یکدیگر می‌روند.

 

اخبار,اخبار ورزشی,رقابت‌های فوتبال ساحلی جام باشگاه‌های جهان

گلساپوش یزد دیگر نماینده کشورمان در این رقابت‌ها با قبول شکست ۹ بر ۳ مقابل لوانته اسپانیا در مرحله یک‌هشتم پایانی از جمع هشت تیم برتر جدا شد و باید برای مقام نهم تا شانزدهم نبرد خود را ادامه دهد.

 

نتایج سایر دیدارهای مرحله یک‌هشتم پایانی رقابت‌های فوتبال ساحلی جام باشگاه‌های جهان:

فلامینگو برزیل ۹ – اف سی ویبیر اوکراین ۱

آلانیا اسپور ترکیه ۸ – ناپولی یونان ۳

میژوهاکای چین ۷ – رئال مونستر آلمان ۴

روستوکر روبن آلمان ۳ – دانسک لهستان ۲

کریستال روسیه ۳ – نیو تیم بلژیک ۱

 

به گزارش فارس، تیم فوتبال ساحلی شاهین ایران در مرحله یک‌چهارم پایانی رقابت‌های فوتبال ساحلی جام باشگاه‌های جهان به مصاف تیم فوتبال ساحلی کپنهاگن دانمارک می‌رود.

 

در سایر دیدارهای این مرحله، تیم فوتبال روستوکر آلمان به مصاف میژوهاکای چین می‌رود و برنده این دیدار با برنده دیدار شاهین و کپنهاگن در دیدار نیمه‌پایانی جام خواهد جنگید.

اخبار,اخبار ورزشی,رقابت‌های فوتبال ساحلی جام باشگاه‌های جهان

 

در سوی مقابل جدول، تیم‌های فوتبال لوانته اسپانیا مقابل آلانیا اسپور ترکیه و کریستال روسیه مقابل فلامینگو برزیل صف‌آرایی می‌کنند.


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------