والورده: هواداران بارسلونا حق دارند از نتایج ما ناراضی باشند/ پیکه: با این نوع بازی نمی‌توان قهرمان اروپا شد



اخبار,اخبار ورزشی,والورده
سرمربی تیم فوتبال بارسلونا بعد از تساوی خانگی مقابل اسلاویا پراگ اعتراف کرد که بازی خوبی انجام ندادند.

به گزارش فارس، شب گذشته و در چارچوب دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در گروه F بارسلونا در ورزشگاه نیوکمپ به مصاف اسلاویا پراگ رفت. این دیدار به شکل ناامیدکننده ای برای شاگردان والورده با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

 

والورده، سرمربی بارسلونا بعد از این بازی گفت: ما همیشه به دنبال پیروزی هستیم. باید اعتراف کنم که اصلا عملکرد خوبی نداشتیم. اگرچه رقیب هیچ فرصتی برای گلزنی نداشت ولی با سرعت بالا بازی کرد و ما اصلا فرصتی برای گلزنی نتوانستیم ایجاد کنیم.

 

وی افزود: رقیب با فشردگی زیاد بازی کرد و حتی با 6 بازیکن دفاع می کرد. آنها در دیدار رفت هم به همین شکل بازی کردند. می توانستیم بهتر از این ها عمل کنیم.

 

والورده عنوان کرد: ما در بازی قبل به لوانته باختیم و در این دیدار نیز اصلا خوب بازی نکردیم. ما در 2 بازی اخیر عملکرد خوبی نداشتیم و می دانیم که اکنون فشار زیادی روی تیم است که باید برداشته شود.

 

پیکه: با این نوع بازی نمی‌توان قهرمان اروپا شد

جرارد پیکه، مدافع بارسلونا بعد از این نتیجه ناامید کننده در مصاحبه با نشریه «مارکا» گفت: تیم در این بازی تلاش کرد تا بازی ای را ارائه دهد که در حد و اندازه بارسلونا باشد. فرصت هایی نیز در این بازی برای گلزنی داشتیم ولی توپ داخل دروازه رقیب نمی رفت.

 

وی افزود: نتایج در 2 بازی گذشته به نفع ما نبود چون بردی کسب نکردیم و هواداران بیشتر از این ها از ما انتظار دارند. باید در سریع ترین زمان ممکن راه حلی را پیدا کنیم. با این نوع بازی واقعا قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا سخت است. البته ما دورانی را نیز داشتیم که بد بازی می کردیم ولی در پایان فصل 3 گانه را کسب کردیم.

 

واکنش دی یانگ به اعتراض هواداران بارسلونا: طبیعی است

دی یانگ هافبک هلندی بارسلونا بعد از بازی گفت: بارسلونا شانس اصلی قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا است و طبیعی است که انتظارات بالا باشد. من می خواهم که با بارسلونا قهرمانی را به دست آورم.

 

او ادامه داد: همه ما از این تساوی ناراحت هستیم و احساس ناکامی داریم. باید هر چه سریعتر این شرایط سخت را پشت سر گذاشت و به روند پیروزی بازگشت. ما تیم خوبی هستیم و امکانات بسیار خوبی هم داریم اما بعضی از اوقات سطح کیفی پایین می آید و باید به کوچک ترین جزئیات هم توجه کرد.

 

دی یانگ در پایان گفت: انتظارات هواداران بالا است و طبیعی است که آنها از این تساوی ناراحت باشند. امیدوارم که در دیدارهای بعدی جبران کنیم.

 


کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------