سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی: قول داده بودم که قهرمان می‌شویم و به قولم وفا کردم



اخبار,اخبار ورزشی,عباس هاشم‌پور
عباس هاشم‌پور، سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان پس از قهرمانی در جام بین قاره‌ای تأکید کرد که ایرانی‌ها می‌توانند در همه جا بهترین نتایج را کسب کنند.

عباس هاشم‌پور در گفت‌وگو با تسنیم پس از کسب قهرمانی جام بین قاره‌ای فوتبال ساحلی با تیم ملی کشورمان اظهار داشت: خیلی خوشحالم. تورنمنت بسیار سخت و بسیار مشکلی داشتیم. قبل از آمدن به اینجا قول داده بودم که قهرمان بازی‌ها می‌شویم و به قولم وفا کردم.

 

وی افزود: به مردم عزیز ایران تبریک می‌گویم که با انرژی خودشان به بچه‌های ما انگیزه بسیار زیادی دادند. از ایرانی‌های ساکن امارات هم تشکر می‌کنم که واقعاً به گونه‌ای ما را حمایت کردند که فکر می‌کردیم در ایران بازی می‌کنیم. تبریک جانانه‌ای هم به تک تک بازیکنانم می‌گویم که با تمام توان خودشان بازی کردند. تیم ملی اسپانیا از قدرت‌های برتر دنیاست که واقعاً اسیر کار تاکتیکی بچه‌ها شد. خدا را هزار مرتبه شکر می‌کنم و به همه تبریک می‌گویم.

 

سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان درباره قهرمانی تیم ایران با مربی داخلی گفت: خدا را شکر می‌کنم. من سال‌ها کنار تیم ملی فوتبال ساحلی به عنوان مربی کنار مربیان خوب کار کردم. اعتماد به نفس این را داشتم که یک روز سرمربی تیم ملی کشورم شوم که این اتفاق هم رخ داد. این اعتماد را داشتم که یک روز می‌توانم تیم ملی ایران را قهرمان یک تورنمنت کنم. خوشحالم و ایرانی‌ها می‌توانند در همه جا بهترین نتایج را کسب کنند و به همه عزیزانی که برای فوتبال ساحلی زحمت کشیدند، تبریک می‌گویم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------