سکوت ستاره سابق فوتبال ایران شکست/ پولادی: هنوز از بازی عراق و آن حادثه زخمی‌ام



خبار,اخبار ورزشی,مهرداد پولادی
بعد از سالها مقاومت بالاخره مهرداد پولادی را کمی قبل از تمرین امروز با تیم تازه اش در قطر گیر انداختیم.صحبتی کوتاه و سرسری درباره یک خاطره تلخ و بزرگ.

به گزارش ورزش‌ سه، پولادی بازیکن مورد علاقه کارلوس کی روش سرمربی سابق تیم ملی بود. هافبک دفاعی سابقی که خیلی زود تبدیل به یک دفاع چپ درخشان شد.


پولادی که سالهاست دور از ایران زندگی می کند و در قطر و تایلند به فوتبال ادامه داده در این سالها بندرت حاضر به گفت‌وگو با رسانه ها شده است و وقتی به بهانه بازی عراق با او تماس می گیریم با کمی تردید بالاخره می پذیرد.


پولادی یکی از بازیکنان خاطره ساز در تاریخ بازی تیم‌های ملی ایران و عراق است. او در جام ملت‌های آسیا با تصمیم سر سخت داوری از زمین مسابقه اخراج شد اتفاقی که زمینه ساز باخت تلخ تیم ملی ایران مقابل عراق شد . مدافع چپ سابق تیم ملی در خصوص این دیدار گفت: بازی با عراق یکی از بدترین خاطرات فوتبالی من است. هم برای خودم و هم برای تیم ملی. آن موقع شرایط خاص خودش را داشت و همه کارشناسان و کسانی که در استادیوم بودند از جمله مارک بوسنیچ معتقد بودند که اشتباه صد در صد داوری بوده است. من فکر می‌کنم داور نمی‌دانست من کارت دارم و به خاطر همین دست به جیب شد. من اصلا تکلی نزدم داشتم پایم را جمع می کردم که به گلر نخورم اما  بازیکنان عراق زرنگی کردند و به داور هجوم آوردند و او تحت تاثیر این داستان کارت داد و بعد هم چاره ای نداشت که من را اخراج کند.


پولادی با افسوس می گوید:وقتی اخراج شدم به وی آی پی ورزشگاه رفتم و بازی را از آنجا تماشا کردم. انگار از توی آب یخ می افتادیم در آب جوش. هی می مردیم و زنده می شدیم. بازی عجیبی بود و اگر اتفاق خاصی رخ نمی‌داد با اختلاف 2 یا 3 گل می‌بردیم اما متاسفانه بازی را واگذار کردیم. شرایط سختی برای همه بود و به من سخت تر گذشت و فکر کنم چیزی قلبم را سوراخ کرد که بعدش هیچ وقت خوب نشد.


امیدوارم در این مسابقه با عراق با برد خارج شویم و ما هم دعا می‌کنیم. فقط به نظر من جای چند بازیکن از جمله اشکان دژاگه خیلی خالی است . آنها به نظر من خیلی می توانستند به تیم ملی کمک کنند  چون برای این جور بازیها تجربه بسیار مهم است.

خبار,اخبار ورزشی,مهرداد پولادی


مهرداد پولادی اگر از تیم ملی نرفته بود، در حال حاضر بازوبند کاپیتانی تیم ملی را بر بازو می‌بست. او در این مورد گفت: من دیگر فکر این را نکردم که در تیم ملی هستم و در آن بازی کنم. خدا را شکر آنقدر بازیکن در کشور ما زیاد است و بزرگتر از ما آمده و رفته‌اند که نوبت به ما نمی رسد. ان‌شاالله آن نیروی جوان و بازیکنان خوبی که هستند، موفق باشند. ما هم منتظر اخبار خوش از تیم ملی هستیم.


بازیکن ایرانی حال حاضر الخریطیات درباره عملکرد ویلموتس در تیم ملی ایران نیز گفت: من از مربی جدید تیم ملی هیچ شناختی ندارم و کسانی که آن را آوردند باید نظر بدهند. فکر می‌کنم کی‌روش تیمی را ساخت که 8 سال در صدر آسیا بود و جزو 22 تیم برتر دنیا شدیم. آقای ویلموتس به راحتی می تواند از بذری که آقای کی‌روش کاشته استفاده کند.در حال حاضر بازیکنان بسیار خوب و جوانهای باتجربه ای در تیم ملی هستند که این دست سرمربی را باز نگه می دارد.از نظر من  همه چیز برای این مربی آماده است تا به موفقیت برسد.


آخرین سئوال ما از پولادی همان چیزی است باید اول کار از او می پرسیدیم. اینکه از الخریطیات تیم تازه اش چه خبر؟ مهرداد می گوید: من الان در لیگ دسته اول قطر همراه با پژمان منتظری در تیم الخریطیات هستم. خدا را شکر شرایط خوبی داریم و در صدر جدول هستیم.

 


کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------