حاجیلو: ما استراماچونی را سرمربی استقلال می دانیم/ فرکی: حقمان مقابل استقلال برد بود



اخبار,اخبار ورزشی,حامد حاجیلو
مدیر روابط عمومی استقلال به جای مربیان این تیم در نشست خبری حاضر شد.

به گزارش فارس، مربی استقلال بعد از تساوی 2 بر 2 مقابل پیکان در نشست خبری حاضر نشد و حامد حاجیلو در این نشست حاضر شد و اظهار داشت:  به دلیل شرایطی که همه می  دانید و شرایط خاصی که در استقلال هست در نشست خبری بعد از مسابقه هیچ عزیزی تمایل به صحبت نداشت و اگر سوالی هست من در خدمتتان هستم!

 

وی در مورد اینکه هیچ تلاشی از مسئولان استقلال برای حفظ استراماچونی دیده نشد گفت: همه اعضای باشگاه استقلال استراماچونی را سرمربی تیم می دانند. تمام ارکان باشگاه به دنبال حل مشکل بودند مدیرعامل و اعضای هیات مدیره با وکلای سرمربی در تماس هستند. جناب وزیر ورزش با وزارت امور خارجه صحبت کرده اند. ما استراماچونی را سرمربی استقلال می دانیم. مشخص است که هواداران سرمربی خودشان را می خواهند با توجه به نتایج خوبی که گرفته است.

 

وی در مورد بحث مالی قرارداد باشگاه استقلال با استراماچونی گفت: به هر حال مدیریت استقلال تمام تعهدات مالی خود را به بهترین شکل با سرمربی انجام داده است. مسائل مالی و پولی وجود دارد که به آن اشراف دارید و توضیحات مختلف را در رسانه‌های متفاوت خوانده‌اید و اعضای هیأت مدیره و باشگاه استقلال هم در این مورد صحبت‌هایی انجام داده‌اند. ما در جریان همه چیزها بوده‌ایم به جز جدایی یک باره استراماچونی.

 

وی در پاسخ به این سوال که امروز خبری در رسانه‌های ایتالیا منتشر شده مبنی بر اینکه استراماچونی گفته اگر مطالباتش پرداخت شود فردا به ایران می‌آید عنوان کرد:‌ بله اسکای امروز این خبر را کار کرده بود. آنها با استراماچونی صحبت کرده‌اند که اگر مشکل حل شود او ظرف 24 ساعت برمی‌گردد. ما هم خوشبین هستیم. تمام ارکان استقلال و ورزش کشور تلاش می‌کنند خواسته هواداران را برطرف کنند تا این مربی روی نیمکت استقلال بنشیند.

 

فرکی: حقمان مقابل استقلال برد بود

حسین فرکی بعد از تساوی 2 بر 2 مقابل استقلال در نشست خبری اظهار داشت: خودتان دیدید که ما 10 درصدی در شهر قدس میزبان هستیم و استقلال 90 درصد سکوها را در اختیار دارد و میهمان ما هست. با تغییر ورزشگاه مسابقه در چند ساعت مانده به بازی فضای خوبی برای هر تیمی عوض نمی کند. بعد یک روایت هم در مورد ساعت بازی داشتیم که گفته شد 16 و بعد 17:30 که جلسه آنالیز و ناهار هم داشتیم. ما نگران بودیم که بازی مان لغو نشود زیرا دو بازی دیگر ما لغو شده بود و حاضر بودیم هرجا بگویند بازی کنیم. در تاریخ فوتبال مان تا جایی که یادم می آید ورزشگاه مسابقه از مکانی به مکان دیگر تغییر نکرده بود.

 

سرمربی پیکان تصریح کرد: تیم جوانی بودیم که باید مقابل استقلال بازی می‌کردیم و میزبان میهمان خودمان بودیم. در بازی برگشت هم ما باید باز در ورزشگاه آزادی بازی کنیم و در واقع دو مسابقه رفت و برگشت برای ما هیچ معنایی ندارد. بخش دوم صحبت‌هایم مربوط به نتیجه مسابقه است که باید بگویم حق ما در این بازی برد بود. بدون شک ما مستحق پیروزی بودیم. 4 موقعیت گلزنی داشتیم، یک پنالتی از دست دادیم، دو ضربه سر زدیم و در شروع نیمه دوم موقعیت گلزنی داشتیم اما وقتی بازی یک بر یک مساوی بود گل خوردیم و برای جبران گل تلاش کردیم. تعویض‌ها و تغییر سیستم‌‌هایی انجام دادیم. تنها حق‌مان برد بود. 

 

وی ادامه داد: با همه احترامی که برای استقلال قائل هستم ما باید این بازی را می‌بردیم. این مسابقه به پایان رسید امیدوارم در ادامه شرایط تیم را حفظ کنیم. بازی بعدی ما جمعه مقابل سپاهان خواهد بود. به بچه‌ها خسته نباشید و تبریک می‌گویم.وعده بازی تماشاگر پسند را داده بودیم. اگر دقیق شویم استقلال به جز دو موقعیت فرصتی نداشت و ما این پرونده را می‌بندیم، به استقبال هفته پانزدهم می‌رویم.

 

سرمربی پیکان درباره اینکه بازیکنان این تیم در بازی قبل خوب گلزنی کرده بودند، گفت: به نظر من اگر چند روز تیم مسابقه ندهد از شرایط بازی خارج می‌شود. با توجه به آلودگی هوا و زمین ناهموار مجبور بودیم به سالن برویم اما در سالن نمی‌توان کار تیمی انجام داد.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------