استراماچونی: غذاهای ایرانی خوشمزه است ولی پیتزا فقط ایتالیایی!



اخبار,اخبار ورزشی,استراماچونی
سرمربی تیم فوتبال استقلال از شرایط زندگی‌اش در ایران ابراز رضایت کرد.

به گزارش مهر، آندره استراماچونی بعد از فسخ یکطرفه قراردادش با باشگاه استقلال و ترک ایران، مصاحبه های مختلفی با رسانه های متعددی انجام داده است.

 

خبرگزاری DAP آلمان گفتگویی از استراماچونی و وضعیتش برای بازگشت به ایران منتشر کرده است. خبرنگار این خبرگزاری نوشته که این مصاحبه ساعات پایانی پنجشنبه شب و به صورت ایمیلی از استراماچونی گرفته شده است.

 

در این مصاحبه، استراماچونی توافقش با باشگاه استقلال و حل مشکلاتش برای بازگشت به ایران را تکذیب کرده است. در این مطلب همچنین به تلاش وزارت ورزش برای حل این مشکل اشاره شده و نقل قول هایی از مازیار ناظمی سخنگوی وزارت ورزش و وریا غفوری کاپیتان تیم هم آمده است.

 

استراماچونی از حمایت هواداران استقلال قدردانی کرده و گفت: جا دارد از تمام هواداران تشکر کنم که همیشه از من حمایت می کردند حتی وقتی از چهار مسابقه دو امتیاز گرفتیم و مقابل پرسپولیس هم شکست خوردیم. آنها شگفت انگیز هستند.

 

سرمربی استقلال با بیان اینکه او و خانواده اش از زندگی در تهران لذت می بردند، گفت: زندگی در ایران بسیار زیبا است. همسرم بعد از یک هفته زندگی آزمایشی - در تهران- تصمیم به ماندن گرفت و فرزندمان را به مدرسه فرستاد. آنها از همه چیز در تهران لذت می بردند و مردم هم به گرمی از ما استقبال می کنند.

 

استراماچونی همچنین واکنش جالبی درباره غذاها و پیتزای ایرانی داشته است. وی گفت: غذاهای ایرانی خوشمزه هستند. پیتزای ایرانی هم خوب است اما من پیتزای ایتالیایی را ترجیح می دهم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------