حق میزبانی نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان گرفته می‌شود/ واکنش فدراسیون فوتبال به ادعای مجری عربستانی



اخبار,اخبار ورزشی,کنفدراسیون فوتبال آسیا
مجری عربستانی یک برنامه ورزشی تلویزیونی ادعای عجیبی درباره میزبانی نمایندگان ایران از حریفان خود در لیگ قهرمانان آسیا مطرح کرد.

به گزارش تسنیم، ولید الفراج در شبکه تلویزیونی SBC اعلام کرد که کنفدراسیون فوتبال آسیا به زودی حکم به میزبانی تیم‌های ایرانی از حریفان خود در بازی‌های لیگ قهرمانان در زمین بی‌طرف می‌دهد.

 

وی سپس با اشاره به یک منبع موثق خاطرنشان کرد: دلیل اصلی تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا برای گرفتن حق میزبانی نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان تنش‌های اخیر این کشور با آمریکا است.

 

این خبرنگار عربستانی اظهار داشت: تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا بدین معنا نیست که حریفان تیم‌های ایرانی هم باید در زمین بی‌طرف از آنها میزبانی کنند. فقط تیم‌های ایرانی باید بازی‌های خانگی خود را در زمین بی‌طرف انجام دهند.

 

واکنش فدراسیون فوتبال به ادعای مجری عربستانی درباره گرفتن میزبانی‌ها از ایران

 پس از اینکه کویتی‌ها خواستار میزبانی استقلال در دیدار پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا از تیم الکویت در کشور ثالث شدند، یک مجری عربستانی ادعای جدیدی مطرح کرد. ادعای اخیر مطرح شده به مسئله تنش منطقه‌ای میان ایران و آمریکا اشاره داشته و این مجری عربستانی مدعی شده که به زودی میزبانی از تیم‌های ایرانی گرفته خواهد شد.

 

حمیرا اسدی، رئیس کمیته بین الملل فدراسیون فوتبال در واکنش به این سوال که آیا از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا چنین مسئله‌ای مطرح شده است یا نه، به تسنیم گفت: ما هم این مسئله را در رسانه‌ها خوانده‌ایم، اما هیچ چیزی از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا درباره دو موضوع مطرح شده به فدراسیون اعلام و ابلاغ نشده است.

 

 توضیحات فدراسیون فوتبال درباره میزبانی تیم‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا

امیر مهدی علوی، سخنگوی فدراسیون درباره موضوع میزبانی نمایندگان کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا از حریفان عنوان کرد: ایران آمادگی میزبانی از حریفان را به طور کامل دارد و در سال‌های گذشته این موضوع به کرات اثبات شده است. برگزاری بی‌نقص و به یادماندنی فینال لیگ قهرمانان آسیا در سال گذشته در تهران و در حضور جمع زیادی از مدیران ارشد بین‌المللی از مصداق‌های این موضوع است. در این ارتباط، وزیر ورزش و جوانان هم به نمایندگی از دولت جمهوری اسلامی ایران به صورت کتبی تضامین امنیتی لازم درباره میزبانی را به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارائه کرده است.

 

او افزود: شایسته است کنفدراسیون فوتبال آسیا با عنایت به موضوع آمادگی همیشگی ایران در بحث میزبانی از تیم‌های خارجی در برابر هرگونه مطالب غیرواقع در این خصوص بایستد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------