آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

شمسایی: حذف ژاپن شگفتی نبود!

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران معتقد است افغانستان و تاجیکستان شگفتی‌ساز جام ملت‌ها بودند. به گزارش طرفداری،وحید شمسایی بعد از…

المپیک مارسی به مرحله یک هشتم نهایی راه یافت/ برتری شالکه و ختافه مقابل رقبا



اخبار,اخبار ورزشی,تیم فوتبال مارسی
قهرمان سابق اروپا به جمع ۱۶ تیم برتر جام حذفی فرانسه راه پیدا کرد.

به گزارش تسنیم، مرحله یک شانزدهم نهایی رقابت‌های جام حذفی فرانسه با برتری 3 بر صفر تیم فوتبال المپیک مارسی در خانه تیم گمنام «گرانوبل» پیگیری شد.

 

پس از اخراج «سه‌آ»، بازیکن میزبان در دقیقه 75، کار قهرمان سابق اروپا آسان شد. مارسی با گل‌های گونزالس در دقیقه 77، رادونیچ در دقیقه 83 و پایت در دقیقه 2+90  به برتری رسید و راهی مرحله یک هشتم نهایی شد.

 

شالکه مانع صدرنشینی دوباره مونشن‌گلادباخ شد

نیم‌فصل دوم و هفته هجدهم رقابت‌های بوندس‌لیگای یک آلمان با برتری 2 بر صفر شالکه در خانه‌اش مقابل بوروسیا مونشن‌گلادباخ آغاز شد.

 

در این بازی ورزشگاه «ولتینگز آرنا»، میزبان توسط سردار در دقیقه 48 و گرگورتیش در دقیقه 58 به گل رسید و ضمن ناکام گذاشتن گلادباخ 35 امتیازی در رسیدن دوباره این تیم به صدر جدول، هم‌امتیاز بایرن 33 امتیازی شد و پایین‌تر از این تیم و بالاتر از بوروسیا دورتموند به رده چهارم صعود کرد.

 

ختافه با برتری در دربی مادرید نیم‌فصل دوم را افتتاح کرد

در آغاز نیم‌فصل دوم و هفته بیستم رقابت‌های لیگ دسته اول باشگاه‌های اسپانیا (لالیگا) تیم فوتبال ختافه در خانه لگانس به برتری 3 بر صفر رسید.

 

در این دربی کوچک مادرید، کابررا در دقیقه 12، انیوم در دقیقه 21 و ماتا در دقیقه 33 برای ختافه گل زدند تا این تیم 35 امتیازی شده و به رده پنجم جدول لالیگا صعود کند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------