AFC برنامه دیدارهای نمایندگان ایران را اعلام کرد/ استقلال در دبی، شهر خودرو در مشهد!



اخبار,اخبار ورزشی,برنامه دیدارهای نمایندگان ایران در آسیا
کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد که دیدار تیم فوتبال استقلال مقابل الکویت در شهر دبی و بازی شهر خودرو مقابل نماینده بحرین در مشهد برگزار می‌شود.

به گزارش تسنیم، در حالی که قرار است مدیران باشگاه‌های پرسپولیس،‌ سپاهان،‌ استقلال و شهر خودرو ایران برای شرکت در  جلسه‌ای با مدیران کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) به مالزی سفر کنند، سایت AFC برنامه مسابقات مرحله اول پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا را اعلام کرد.

 

مطابق اعلام سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا، دیدار تیم‌های شهر خودرو ایران و الرفاع بحرین روز شنبه و در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد برگزار خواهد شد. همچنین تیم‌های استقلال ایران و الکویت کویت در همین روز، اما در زمین بی‌طرف به مصاف هم می‌روند. AFC ورزشگاه العویر شهر دبی را برای میزبانی این مسابقه انتخاب کرده است.

 

سایت AFC در حالی چنین خبری را منتشر کرده که نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا تاکید کرده‌اند در هیچ کشوری به جز ایران از حریفان آسیایی خود میزبانی نمی‌کنند.

اخبار,اخبار ورزشی,برنامه دیدارهای نمایندگان ایران در آسیا

 

واکنش باشگاه بحرینی به برگزاری دیدار با شهرخودرو

ساعتی پیش سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا خبر از برگزاری دیدارهای پلی آف استقلال و شهرخودرو مقابل حریفان خودشان داد. طبق اعلام سایت AFC دیدار تیم های ایرانی در کشور ثالث یعنی امارات برگزار خواهد شد. این چیزی است که صفحه رسمی باشگاه الرفاع بحرین، حریف شهرخودرو هم آن را اعلام کرده. باشگاه الرفاع بحرین هم رسما اعلام کرد دیدار این تیم مقابل شهر خودرو، روز شنبه 5 بهمن ماه در شارجه امارات برگزار می شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------