واکنش استیلی به استوری جنجالی بازیکنان امید



اخبار,اخبار ورزشی,حمید استیلی
سرمربى تیم ملى امید در گفت و گوى اختصاصى با ورزش سه به ابهامات و سوالات موجود در مورد استورى مشترک بازیکنان این تیم پاسخ داد.

به گزارش ورزش سه، تعدادى از بازیکنان تیم ملى امید که در مسابقات تایلند حضور نداشتند اما در مرحله مقدماتى این تیم را همراهى مى کردند پاداش مرحله قبلى را دریافت نکردند و در استورى مشترکى به این موضوع واکنش نشان دادند.

 

حمید استیلى در این مورد به خبرنگار ما گفت: اول از همه باید از وزارت ورزش، کمیته المپیک و مجموعه همراه اول تشکر کنم که واقعا به تیم امید کمک کردند و اگر این حمایت ها نبود براى اعزام تیم هم دچار مشکل مى شدیم. فدراسیون به دلیل مشکلات مالى دیگر نمى توانست به ما کمک کند و در این مقطع خود من از این عزیزان درخواست کمک کردم. مجموعا در حدود ٤ میلیارد تومان به ما کمک شد. بخشى از این مبالغ را خود من دریافت کردم و تحویل امور مالى فدراسیون دادم. ما در قبال این میزان پولى که آوردیم فقط یک خواهش کردیم و آن این بود که پاداش همه اعضاى تیم به صورت یکسان پرداخت شود.

 

استوری مشترک برخی از بازیکنان تیم ملی امید در رابطه با عدم‌دریافت پاداش هایشان از فدراسیون فوتبال

اخبار,اخبار ورزشی,حمید استیلی

 

سرمربى تیم امید در مورد استورى بازیکنان گفت:این بچه ها حقشان را مى خواهند و انصاف نیست با آنها اینطور رفتار شود. ما چهار میلیارد آوردیم و خواهش کردیم حالا که هزینه هاى تیم با این منابع تامین شده حداقل پاداش ها را به نفرات تیمى که در مرحله مقدماتى موفق به صعود شد پرداخت کنند. متاسفانه شاهد بودیم تنها به نفراتى پاداش داده شد که در تایلند حاضر بودند و سایر بچه ها را حذف کردند. من بارها پیگیرى کردم و گفتند پرداخت مى کنیم اما باز هم به این وعده ها عمل نشد. به نظرم بچه ها حق داشتند اعتراض کنند. این اخلاقى نیست که قولى بدهند و عمل نکنند. اگر مى دانستم اینطور رفتار مى کنند حتما خودم این مبلغ را بین بچه ها تقسیم مى کردم و اجازه نمى دادم اینطور در حق آنها ظلم شود. من در این مدت یک ریال براى خودم چیزى از فدراسیون دریافت نکردم و در طول دو سال هیچ دستمزدى نگرفتم، حداقل وقتى قولى به بچه ها دادم و حتى پولش را فراهم کردم انتظار داشتم فدراسیون هم جور دیگرى رفتار کند. باز هم امیدوارم این مسئله را حل کنند و ما مدیون این بچه ها نباشیم.

 

استیلی در پایان گفت: این بچه مثل بچه های خود من هستند و قطعا به اندازه آن‌ها دوستشان دارم و همیشه پیگیر بازی‌ها و کارهایشان هستم.

تیم امید ایران

 

حمید استیلی

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------