جباری: مقصر مشکلات فعلی استقلال، وزیر ورزش است



اخبار,اخبار ورزشی,جباری
پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: مشکلات باشگاه را تقصیر وزیر ورزش می‌دانم، زیرا او تصمیم گیرنده است و همیشه گفته ام که وزیر برای برطرف کردن مشکلات باید ورود کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، علی جباری پیشکسوت باشگاه استقلال درباره شرایط این تیم پس از رفتن آندره آ استراماچونی و آمدن فرهاد مجیدی اظهار داشت: شرایط استقلال رو به بهبود است. با این شرایط می‌توانیم به استقلال امید داشته باشیم، زیرا کاشته‌های استراماچونی را می‌توانیم برداشت کنیم. در حال حاضر استقلال نظم خوبی دارد و اگر مصدومان استقلال هم برگردند، مطمئنا استقلال روز‌های بهتری را در پیش خواهد داشت.

 

جباری درباره وضعیت مدیریتی استقلال و انتخاب نشدن مدیرعامل جدید و همچنین مشکلات مالی باشگاه استقلال گفت: این مشکلات را تقصیر وزیر ورزش می‌دانم، زیرا او تصمیم گیرنده است و همیشه گفته ام که وزیر برای برطرف کردن مشکلات باید ورود کند. متاسفانه مشکلاتی که اکنون داریم، در ۲، ۳ سال گذشته به خاطر اقدامات وزارت ورزش و جوانان به وجود آمده است. وزیر ورزش باید زودتر برای انتخاب مدیرعامل جدید تصمیم بگیرد تا باشگاه بیش از این لطمه نخورد. اگر همین روند ادامه پیدا کند، باشگاه درگیر بحران مدیریتی می‌شود.  

 

پیشکسوت استقلال در واکنش به درگیری سید حسین حسینی و سید مهدی رحمتی در فضای مجازی و این که آیا در زمان بازیگری خودش چنین مسائلی وجود داشته گفت: در آن زمان چنین مشکلاتی نبود و اگر هم بود خیلی کم اتفاق می‌افتاد. امیدوارم رحمتی و حسینی حرمت هواداران و باشگاه را حفظ کنند و بیش از این وارد این قضایا نشوند. از این ۲ بازیکن خواهش می‌کنم که این دعوا‌ها را کنار بگذارند و با یکدیگر دوستی کنند، زیرا فوتبال یک روز تمام می‌شود و همین دوستی‌ها است که باقی می‌ماند.

 

او در ادامه گفت: هواداران استقلال رحمتی و حسینی را دوست دارند و امیدوارم آن‌ها هم احترام هواداران و پیشکسوتان را نگه دارند و با یکدیگر آشتی کنند.  

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------