لیگ دسته اول؛ فوتبال صدرنشینان کرمانی به یک امتیاز قناعت کردند



اخبار,اخبار ورزشی,لیگ دسته یک
هفته بیست و ششم لیگ دسته اول فوتبال ایران با تساوی مس رفسنجان و مس کرمان و پیروزی خوشه طلایی به پایان رسید.

به گزارش ایسنا، هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال ظهر امروز (جمعه) و از ساعت ۱۲:۳۰ شروع شد که در مهمترین این بازی‌ها، مس رفسنجان برابر آلومینیوم اراک به تساوی رضایت داد، خوشه طلایی ساوه از سد گل ریحان گذشت و مس کرمان مقابل فجر سپاسی مساوی کرد.

 

مس رفسنجان ۱- آلومینیوم اراک ۱

صدرنشین لیگ دسته اول (مس رفسنجان) این هفته برابر آلومینیوم قرار گرفت و بعد از سه پیروزی پیاپی ( در هفته‌های گذشته)، امروز برابر این تیم اراکی متوقف شد. در حال حاضر مس رفسنجان با ۵۳ امتیاز در رده اول و آلومینیوم اراک با ۴۵ امتیاز در رده چهارم جدول قرار دارد.

 

خوشه طلایی ساوه ۱- گل ریحان البرز صفر

بعد از کش مکش‌های فراوان گل ریحان بر سر انتخاب سرمربی، دیروز بعد از یک هفته جدایی، بار دیگر محمد نصرتی هدایت این تیم را بر عهده گرفت اما این جابجایی‌ها تاثیر خود را گذاشت و گل ریحان امروز برابر خوشه طلایی با نتیجه یک بر صفر شکست خورد. خوشه طلایی با این پیروزی ۴۵ امتیازی شده و به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به آلومینیوم، در رده سوم قرار گرفت.

 

فجر سپاسی صفر - مس کرمان صفر

شاگردان حسینی (سرمربی مس) هفته بیست ششم را با تساوی بدون گل برابر فجر سپاسی به پایان رساندند. آن‌ها با ۴۶ امتیاز در رده دوم جدول باقی ماندند تا هنوز یکی از مدعیان اصلی صعود به لیگ برتر باشند.

 

دیگر نتایج هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال به شرح زیر است:

بادران تهران ۲-یک داماش گیلان

نود ارومیه صفر-صفر سرخپوشان پاکدشت

شهرداری تبریز صفر-۳ رایکا بابل

سپیدرود رشت ۲-یک آرمان گهر

نیروی زمینی صفر-صفر  قشقایی شیراز

 

دیدار دو تیم استقلال خوزستان و ملوان  به دلیل اعتراض احمدزاده سرمربی ملوان به اعلام پنالتی به نفع رقیب در دقیقه ۷۰، نیمه تمام ماند.

 


کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------