آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

شمسایی: حذف ژاپن شگفتی نبود!

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران معتقد است افغانستان و تاجیکستان شگفتی‌ساز جام ملت‌ها بودند. به گزارش طرفداری،وحید شمسایی بعد از…

سعادتمند: هرچه گفتم را اجرایی می‌کنم



اخبار,اخبار ورزشی,احمد سعادتمند
مدیرعامل استقلال می‌گوید به دنبال جذب افرادی است که بتوانند به این باشگاه کمک کنند.

به گزارش ایسنا، احمد سعادتمند مدیرعامل باشگاه استقلال در جمع خبرنگاران درباره جلساتش با پیشکسوتان این باشگاه گفت: چند روزی است که میزبان پیشکسوتان هستیم. به من افتخار می‌دهند که به باشگاه استقلال یعنی خانه خودشان می‌آیند. امروز میزبان همسر مرحوم پورحیدری خانم شجاعی بودیم. از دیدن این عزیزان خوشحال هستم و امیدوارم در کنار این عزیزان لحظات خوبی را در استقلال رقم بزنیم.

 

او افزود: از ۱۶ فروردین که توفیق داشتیم در خدمت شما در استقلال باشیم، تلاش کردیم با نشست‌های کارشناسی، دقیق و با رعایت مباحث حقوقی و قانونی، با عزیزانی که علاقمندند به استقلال کمک کنند، جلسه داشته باشیم. این موضوع با رعایت همه جوانب انجام می‌شود و با آن کسی که اهلیت و رزومه دارد، وارد جلسه می‌شویم. این را بارها گفته‌ام که به خاطر یک میلیارد تومان، هرگز ۱۰ میلیارد تومان باشگاه را زیر قرض نمی‌برم. چون باشگاه استقلال بزرگ است و مدیون یک یا دو میلیارد نخواهد بود. در تلاشیم عزیزانی که عاشقانه استقلال را دوست دارند و می‌خواهند به تیم کمک کنند را کنار تیم بیاوریم و از وجودشان استفاده کنیم. کسانی می‌توانند به ما کمک کنند که امتیازات بیشتری به باشگاه بدهند. فکر می‌کنم تا یکی دو هفته آینده اتفاقات خوبی را در استقلال رقم بزنیم. این نوید را به هواداران می‌دهم که با تمام توانمان و با کمک هواداران، پیشکسوتان و صاحب نظران، بتوانیم نتایج بسیار خوب و در شان باشگاه استقلال را کسب کنیم.

 

مدیرعامل استقلال درباره مطالبات بازیکنان و زمان پرداخت این پول، بیان کرد: در این دو هفته یکبار مصاحبه کردم و آن هم در برنامه فوتبال برتر بود و احساس کردم بعد از چندین روز حضور در باشگاه لازم است که صحبتی با هواداران داشته باشیم. امروز هم قصد مصاحبه ندارم و به احترام شما خبرنگاران در اینجا حاضر شده‌ام تا با شما صحبت کنم. ما آن چه که گفتیم را سعی می‌کنیم اجرایی کنیم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------