واکنش مجیدی به تصمیم جنجالی سعادتمند/ بودوروف در آستانه جدایی از آبی پوشان



اخبار,اخبار ورزشی,فرهاد مجیدی
سرمربی تیم استقلال تهران به برکناری مدیر رسانه‌ای این باشگاه واکنش نشان داد.

به گزارش ایلنا، باشگاه استقلال امروز طی بیانیه‌ای رسمی اعلام کرد، محمد نوری فر را از سمت مدیریت رسانه این باشگاه برکنار کرده است تا بدین ترتیب همکاری او با آبی پوشان به پایان برسد.

 

نوری فر که یکی از افراد قابل اعتماد فرهاد مجیدی در استقلال است از ابتدای فصل جاری در این سمت حضور داشت و دخالت او در بیانیه‌ای که بازیکنان استقلال روز گذشته علیه مدیریت باشگاه و وزارت ورزش و جوانان تهیه کرده بودن منجر به قطع همکاری او با آبی پوشان شد.

 

فرهاد مجیدی، سرمربی استقلال بدون توجه به برکناری امیرسلطانی و انتخاب سعید رمضانی به عنوان سرپرست معاونت ورزشی باشگاه، با انتشار عکسی از خود به همراه نوری فر در یک کنفرانس خبری بدون هیچ نوشته‌ای به تصمیم باشگاه اعتراض کرده و نشان داد که از نوری فر حمایت می‌کند.

 

اخبار,اخبار ورزشی,فرهاد مجیدی

 

بودوروف و استقلال در دوراهی جدایی

باشگاه خبرنگاران نوشت: بودوروف بازیکن خارجی تیم فوتبال استقلال تهران که گفته می شد بابت دریافت نکردن طلب خود قید حضور در استقلال را زده اکنون مطرح شده که آبی‌ها هم با این امر موافق هستند.

 

همچنین شنیده شده مدیران استقلال هم از اینکه بودوروف در تیمشان نباشند خوشایند هستند چرا که این بازیکن کارایی چندانی برای استقلالی‌ها نداشته است. البته هنوز این موضوع رسمیت پیدا نکرده و احتمال دارد با پرداخت طلب بودوروف این بازیکن دوباره به جمع آبی‌ها بازگردد.

 

بودوروف مانند دیاباته و میلیچ اکنون در کشور خود حضور دارد و تا پیش از این به دنبال دریافت پولش از آبی‌ها بود و بعید نیست دست به شکایت علیه استقلالی‌ها بزند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------