پاری سن ژرمن قهرمان لیگ فرانسه شد/ شروع مجدد بوندسلیگا به تعوق افتاد



اخبار,اخبار ورزشی,تیم پاری سن ژرمن
تیم فوتبال پاری سن ژرمن به عنوان قهرمان این فصل از رقابت‌های لوشامپیونه معرفی شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران, پس از شیوع ویروس کرونا اکثر مسابقات فوتبال در جهان با تعطیلی مواجه شد. در همین بین مسئولان لیگ فوتبال فرانسه (لوشامپیونه) تصمیم گرفتند این رقابت ها را نیمه کاره تمام و تیم صدر نشین یعنی پاری سن ژرمن را به عنوان قهرمان این فصل معرفی کردند.

 

به این ترتیب تیم های مارسی و رن سهمیه لیگ قهرمانان اروپا و لیل، نیس و رمس سهمیه لیگ اروپا در فصل آینده  را به دست آوردند؛ همچنین تیم آمیان که سامان قدوس بازیکن تیم ملی فوتبال ایران را به خدمت دارد به همراه تولوز به لیگ ۲ سقوط کردند.

 

شروع مجدد بوندسلیگا به تعوق افتاد

در حالی که پیش بینی می‌شد مسابقات فوتبال بوندسلیگای آلمان از روز ۹ می (۲۰ اردیبهشت) از سرگرفته می شود، اما این امر حداقل یک هفته دیگر به تعویق افتاد.

 

تصمیم گیری درباره شروع مسابقات فوتبال بوندسلیگای آلمان، ۲ هفته دیگر به تعویق افتاد و این بدان معنی است که زودترین زمان از سرگیری این رقابت‌ها ۱۶ می (۲۷ اردیبهشت) خواهد بود.

 

راه‌حل برگزاری تمرینات گروهی تیم‌های لیگ برتر انگلیس

اتحادیه فوتبال انگلیس به بازیکنان لیگ برتر اعلام کرده که برای حضور در تمرینات باید از ماسک، سربند یا شیلد محافظ استفاده کنند تا به آن‌ها اجازه تمرین داده شود.

 

روزنامه «DAILY EXPRESS» اعلام کرد اقدامات بسیار زیادی برای  ایمن نگه داشتن بازیکنان، کادر فنی و کارمندان تیم‌های لیگ برتری برنامه‌ریزی شده و برخی از آن‌ها در حال اجراست. در این میان بازیکنان برای بازگشت به تمرینات گروهی باید وسایلی که مانع انتقال ویروس کرونا «COVID-۱۹» می‌شود را مورد استفاده قرار دهند. برای همین آن‌ها موظف هستند تا در هنگام تمرین ماسک یا سربند محافظ صورت داشته باشند.

 

معیارهایی که برای راه‌اندازی دوباره لیگ برتر انگلیس  توسط دولت و با همکاری وزارت بهداشت در نظر گرفته شده به‌عنوان چراغ سبز ازسرگیری مسابقات است و اگر از سوی ۲۰ تیم حاضر در این رقابت‌ها رعایت شود، تمرینات در ماه می آغاز می‌شود و از هفته دوم ماه ژوئن پشت درهای بسته در ورزشگاه‌های خاص دارای مجوز وزارت بهداشت برگزار می‌شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------