سرنوشت مبهم المپیک توکیو ۲۰۲۰



اخبار,اخبار ورزشی,المپیک توکیو ۲۰۲۰
رئیس کمیسیون هماهنگی رقابت‌های المپیک توکیو ۲۰۲۰ اعلام کرد باید همه تلاش کنند تا برای خاص ترین المپیک ممکن آماده شویم.

به گزارش ایسنا و به نقل از سایت NBC، جان کوتس، رئیس کمیسیون هماهنگی توکیو ۲۰۲۰ فاش کرد که اکتبر (مرداد) به عنوان ماه اصلی در برنامه‌های اصلی بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو در نظر گرفته شده که طی آن  محدودیت های ممکن برای تماشاگران به طور بالقوه ضروری است.

 

 کوتس هشدار داده که در صورت عدم وجود علائم از بین رفتن COVID-۱۹ در پنج ماه آینده، آماده سازی برای بازی های المپیک "بسیار متفاوت" خواهد بود. در همین راستا او گفت که حتی اگر واکسن قبل از بازی‌های المپیک آینده تولید شود، ممکن است برای نجات بازی ها کافی نباشد.

 

کوتس گفت که یکی از مهمترین چالش ها ورود ورزشکاران از سراسر دنیا به ژاپن است آن هم در شرایطی که کشورهای مختلف در تلاش برای کاهش این ویروس مشکل داشتند. 

 

کوتس گفت: "ما مشکلات واقعی داریم زیرا ما باید از ۲۰۶ کشور مختلف میزبانی کنیم." دیروز ۱۰ هزار ابتلای جدید در برزیل اتفاق افتاد. تعداد بسیار کمی از کشورها به اندازه استرالیا  پیشرفت کرده اند.

 

وی گفت: "ما ۱۱ هزار ورزشکار داریم که ۵ هزار نفر از مسئولان فنی و مربیان و ۲۰ هزار نفر از اصحاب رسانه هستند. همچنین ۴ هزار نفر در کمیته برگزار کننده و داوطلب به ژاپن خواهند آمد و این نگران کننده است. 

 

کوتس دوباره تأکید کرد که "بازی ها فقط می‌توانند در سال ۲۰۲۱ اتفاق بیفتند."

 

او گفت: ما دوباره نمی‌توانیم آن را به تعویق بیندازیم و باید فرض کنیم که واکسنی وجود نخواهد داشت یا اگر واکسنی وجود داشته باشد، برای اشتراک گذاری در سراسر جهان کافی نخواهد بود.

 

باخ اعتراف کرده که برنامه ریزی برای سناریوهای مختلف ممکن است به دلیل عدم اطمینان در مورد کرونا انجام شود.

 

کوتس گفت که برگزار کنندگان امسال مجموعه‌ای از سناریوها را بررسی می‌کنند اما اعتراف کردند که این بازی ها می‌تواند "بسیار متفاوت" با آنچه مردم عادت کرده اند باشد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------