احضار مدافع تیم ملی ایران به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ترکیه/ جریمه سردار آزمون به دلیل نقض پروتکل‌های بهداشتی



اخبار,اخبار ورزشی,سید مجید حسینی
مدافع تیم ملی فوتبال ایران و تیم ترابوزان اسپور به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ترکیه احضار شد.

به گزارش مهر، در یکی از مسابقات هفته بیست و هشتم سوپرلیگ ترکیه چند روز پیش تیم آلانیا اسپور به مصاف تیم ترابوزان اسپور رفت که این بازی با نتیجه تساوی ۲ - ۲ خاتمه یافت اما به خاطر درگیری هایی که در آن رخ داد، حسابی جنجالی شد.

 

سیدمجید حسینی مدافع ایرانی تیم ترابوزان اسپور هم در این مسابقه در زمین حضور داشت. وی در شرایطی که تیمش با نتیجه ۲ بر یک از حریف پیش بود، با انجام یک خطا کارت قرمز مستقیم گرفت و از زمین اخراج شد. بعد از حسینی هم یکی از بازیکنان تیم آلانیا اخراج شد ولی این تیم در دقیقه ۹۵ گل تساوی را به ثمر رساند.

 

همین مسئله بر حواشی بازی و درگیری های آن افزود و باعث شد کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ترکیه به آن ورود کند.

 

طبق اعلام رسانه های ترکیه، جمعی از اعضای دو تیم و مدیران ترابوزان اسپور و آلانیا اسپور از جمله مجید حسینی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال این کشور احضار شده اند.

 

جریمه سردار آزمون به دلیل نقض پروتکل‌های بهداشتی

تسنیم نوشت: کمیته انضباطی این فدراسیون به دنبال از سرگیری دیدارهای لیگ برتر فوتبال روسیه احکامی را به خاطر نقض قوانین  و پروتکل‌های بهداشتی مرتبط با شیوع ویروس کرونا در تمرینات و مسابقات صادر کرد.

 

سردار آزمون، بازیکن تیم زنیت سن‌پترزبورگ به دلیل نقض پروتکل‌های بهداشتی فدراسیون فوتبال روسیه در دیدار هفته گذشته برابر تیم زسکا مسکو 20 هزار روبل جریمه شد.

 

دیدار تیم‌های زسکا مسکو و زنیت سن‌‌پترزبورگ در چارچوب هفته بیست‌وسوم لیگ برتر فوتبال روسیه با پیروزی 4 بر صفر زنیتی‌ها پایان یافت. سردار آزمون در ترکیب اصلی تیم زنیت سن‌پترزبورگ قرار داشت اما در دقیقه 73 با آلکس سوتورمین، مهاجم 26 ساله اهل روسیه تعویض شد.

 

در جدول رده‌بندی لیگ برتر روسیه زنیت سن‌پترزبورگ با 53 امتیاز صدرنشین است. تیم‌های کراسنودار (41 امتیاز) و روستوف (38 امتیاز) رتبه‌های دوم و سوم را در اختیار دارند.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------