واکنش کلوپ بعد از شکست سنگین مقابل منچسترسیتی/ زیدان: امیدواریم مسی از بارسلونا جدا نشود



اخبار,اخبار ورزشی,یورگن کلوپ
سرمربی آلمانی لیورپول می گوید نگرش تیمش را در بازی برابر منچسترسیتی با وجود شکست سنگین دوست دارد.

به گزارش ایسنا و به نقل از تایمز، لیورپول که چند روز قبل قهرمانی اش در رقابت های این فصل لیگ برتر قطعی شد، دیشب پنجشنبه در خانه منچسترسیتی با نتیجه ۴-۰ شکست خورد تا سنگین ترین شکست ۳ فصل اخیر خود را در لیگ برتر متحمل شود. 

 

یورگن کلوپ سرمربی لیورپول بعد از این دیدار گفت: آیا این مسابقه برای ما مهم بود؟ " من یک نگرش درخشان از بازیکنانم دیدم. حریف سریعتر از آنچه انتظار داشتیم بود. فاقد تحرک بودیم. لحظات خوبی برای گلزنی ایجاد کردیم ، شانس گلزنی هم داشتیم اما از آنها استفاده نکردیم. لازم است این نتیجه را بپذیریم. اگر دوباره بپرسید ، من پاسخ می دهم که من نگرش تیمم را دوست داشتم. به هر حال ما تلاش خودمان را کردیم و نمی دانم قهرمانی ما در لیگ برتر روی این دیدار تاثیر گذاشته بود یا خیر.

 

او در بخش دیگری از صحبت های خود گفت:‌ آیا این عالی نیست که یک تیم بتواند قهرمان شود ، در حالی که تیم دیگر (منچسترسیتی) خیلی خوب بازی می کند. آنها باورنکردنی هستند در طول فصل ، منچسترسیتی فوتبال خوبی از خود نشان داد. سیتی تیم کوچکی نیست و فوتبال خوبی بازی می کند و در این دیدار توانست موقعیت های خوبی برای گلزنی ایجاد کند و دروازه ما را باز کرد.

 

لیورپول به دلیل امتیاز از دست دادن منچسترسیتی در بازی خارج از خانه از هفته سی و یکم رقابت ها با چلسی (۱-۲) قهرمان لیگ برتر شد. لیورپول امیدوار است اکنون به رکورد ۱۰۰ امتیاز در یک فصل سیتی برسد. البته شکست برابر سیتی کار لیورپول را برای رسیدن به این رکورد خیلی سخت کرد.

 

زیدان: راموس بازیکنی تکرارنشدنی است/ امیدواریم مسی از بارسلونا جدا نشود

زین‌الدین زیدان که شاگردانش بامداد امروز (جمعه) به لطف گلی گه سرخیو راموس در دقیقه 79 از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند، با نتیجه یک بر صفر از سد میهمان خود، ختافه گذشتند و ضمن کسب ششمین برد متوالی‌شان از زمان از سرگیری این بازی‌ها، اختلاف خود در صدر جدول را با بارسلونا به چهار امتیاز افزایش دادند، پس از این بازی در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «موویستار» اسپانیا گفت: این سه امتیاز دیگر و البته سه امتیاز خیلی مهم بود که به دستش آوردیم. ما باید این بازی را می‌بردیم. برای ما چیزی تغییر نکرده و پنج فینال دیگر باقی مانده است.

 

وی افزود: ما هنوز چیزی نبرده‌ایم. می‌دانم وضعیت چه شکلی است و تا زمانی که لیگ به پایان نرسیده نمی‌توانیم چیزی بگوییم. باید همین روند و سختکوشی را در پیش بگیریم. خوشحالیم و به این تیم افتخار می‌کنیم. تلاش و همبستگی که ما در این بازی از خود نشان دادیم، خیلی خوب است. انجام بازی آن هم هر سه روز یکبار داستان جدیدی است. امروز ما زیاد به دردسر افتادیم و در بازی با اسپانیول (آن بازی را هم رئال یک بر صفر برنده شد) هم شرایط مشابهی داشتیم. ما در بازی قبلی‌مان مقابل اسپانیول قعرنشین بازی کردیم، اما آنها همیشه شرایط را برای ما دشوار می‌کنند. به هر حال بدون سختی کشیدن نمی‌توانید به چیزی دست پیدا کنید.

 

سرمربی رئال مادرید که شاگردانش در بازی بعدی‌شان باید در خانه اتلتیک بیلبائو به میدان بروند، تصریح کرد: می‌دانستیم که در این بازی خیلی به دردسر خواهیم افتاد. بازیکنان ختافه با شدت بالایی ما را تحت‌فشار قرار دادند که البته این امری طبیعی بود. ما اما صبور بودیم و می‌دانستیم به گل خواهیم رسید. این کاری بود که انجام دادیم و باید به بازیکنانم بابت انجام این کار تبریک بگویم چون در این شرایط حفظ وضعیت فیزیکی و ذهنی کار ساده‌ای نیست.

 

زیدان همچنین در واکنش به شایعه احتمال جدایی فوق‌ستاره آرژانتینی بارسلونا از این تیم در پایان فصل جاری اظهار داشت: نمی‌دانم چه اتفاقی خواهد افتاد، اما امیدواریم مسی از بارسلونا جدا نشود چون او در لالیگا بازی می‌کند و ما در این لیگ بهترین‌ها را می‌خواهیم داشته باشم.

 

زیزو همچنین در تمجید از کاپیتان تیمش که در این دیدار در چهارصد و پنجاهمین بازی لالیگایی‌اش موفق شد صدمین گل دوران باشگاهی‌اش را به ثمر برساند و شمار گل‌های زده‌اش در فصل جاری لالیگا را هم به عدد 9 رساند، خاطرنشان کرد: کاپیتان ما رهبر ما در زمین و همچنین خارج از زمین است. راموس بازیکنی تکرارنشدنی است. او بازیکنی منحصربه‌فرد است و می‌دانیم که او چه چیزهایی را به بازیکنان دیگر منتقل می‌کند. برای سرخیو بابت گلی که به ثمر رساند، خوشحالم چون او هر موقع که پشت ضربه پنالتی می‌ایستد، اعتماد به نفس بالایی دارد.

 

مورینیو: یک نفر در یک اتاق فوتبال را اداره می‌کند!

در ادامه دیدارهای هفته جاری لیگ برتر انگلیس یک دیدار برگزار شد که در آن شفیلد یونایتد توانست در خانه با نتیجه ۳ بر یک تاتنهام را شکست دهد تا فینالیست دوره قبل لیگ قهرمانان اروپا برای کسب سهمیه سال آینده شانس کمی داشته باشد.

 

کین درست بعد از گل تیم میزبان توانست بازی را به تساوی بکشاند  و دروازه حریف  را باز کند اما سیستم کمک ویدیویی ویدئویی این گل را مردود اعلام کرد و اعلام کرد لوکاس مورا توپ را با دستش قبل از گل لمس کرده است. همین باعث اعتراض شدید ژوزه مورینیو شد.

 

ژوزه مورینیو بعد از این دیدار گفت: من فکر می کنم نمی توانم بگویم که چه احساسی درباره این فناوری دارم. این دیگر داور نیست که یک بازی را قضاوت کند. داوری که در زمین حضور دارد در واقع یک یک داور است و کمک داورهایی که کنار زمین هستند دستیار ، دستیار داور هستند.  داور باید در زمین باشد. ما در مسیری حرکت می کنیم که این برای فوتبال که ورزش زیبا است فوق العاده بد  و خطرناک است. متاسفانه اکنون یک نفر در یک اتاق برای کل فوتبال تصمیم می گیرد و حساس ترین تصمیم های یک بازی فوتبال را تعیین می کند. 

 

این مربی در بخش دیگری از صحبت های خود نیز گفت: ما باید از نظر روانشناختی قوی تر باشیم تا با آنچه در مسابقه اتفاق افتاد ، مقابله کنیم. ما نمی توانیم از نظر عاطفی وقتی یک اتفاقی خلاف نظر ما در زمین بازی رخ می دهد تمام شویم و دیگر بازی را رها کنیم. در نیمه دوم ، ما صاحب توپ بودیم ، اما ما فرصتی برای تغییر بازی نداشتیم و روحیه خود را از دست داده بودیم.

 

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------