آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی نسب:خطر از بیخ گوش استقلال گذشت | حسینی: ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه امیدوارم در همه بازی ها عدالت رعایت شود، گفت: در دقایق پایانی دیدار با شمس آذر…

گل محمدی: ۱۰ نفره شدن به پرسپولیس شوک وارد کرد/ سرمربی شاهین: روی یک اشتباه ابتدایی گل خوردیم



اخبار,اخبار ورزشی,یحیی گل محمدی
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز خرسندی از پیروزی تیمش برابر شاهین بوشهر گفت: برای رسیدن به هدفی که داریم به سه امتیاز این دیدار نیاز داشتیم و خوشحالم که به آن رسیدیم.

به گزارش مهر، یحیی گل محمدی در نشست خبری پس از پیروزی یک بر صفر امشب پرسپولیس مقابل شاهین شهرداری بوشهر گفت:  به دنبال گرفتن ۳ امتیاز این بازی بودیم ولی در نیمه اول خوب کار نکردیم چون سرعت بازی پایین بود و نتوانستیم از فضاها استفاده کنیم و موقعیت خوبی روی دروازه حریف ایجاد کنیم.

 

سرمربی پرسپولیس افزود: بعد از ۱۰ نفره شدن شوک مثبتی به تیم ما وارد شد و تلاش مضاعفی داشتیم و گل قشنگی هم زدیم و موقعیت آنچنانی به حریف ندادیم.

 

گل محمدی ادامه داد: این ۳ امتیاز برای ما حساس و مهم بود. هرچه جلوتر می رویم گرفتن سه امتیاز مهم تر می شود.این برد را به هواداران پرسپولیس که جای آنها خالی بود تبریک می‌گویم. ای کاش آنها از نزدیک بازی ما را می‌دیدند و جایشان خالی بود.

 

گل محمدی درباره عملکرد بازیکنان خود یادآور شد: از انها تشکر می کنم. پس از ۱۰ نفره شدن تلاش مضاعفی کردیم. آنهامثل همیشه با انگیزه بودند و امیدوارم همین روند را ادامه دهیم.

 

وی افزود: نیمه دوم خیلی خوب بودیم و از عملکرد تیمم راضی هستم.

 

گل محمدی درباره اعتراضات به داوری تصریح کرد: این اعتراضات به خاطر این بود که روی نیمکت ما احساس شد تصمیمات داور دوگانه است. خطایی که کمال کامیابی نیا کرد را بازیکن حریف هم انجام داد اما رنگ کارت ها متفاوت بود. این اعراض هایی که به داور کردیم طبیعی بود و در مجموع باید تصمیمات او را کارشناسی کنیم. امیدوارم حق با آقای داور باشد.

 

گل محمدی درباره تغییر نظر داور بازی در خصوص رد پنالتی پرسپولیس تصریح کرد: من از صحنه دور بودم و باید کارشناسان داوری درباره این موضوع اظهار نظر کنند.

 

سرمربی سرخپوشان پایتخت درباره بازگشت مهدی ترابی به ترکیب پرسپولیس با گلزنی در دیدار امشب تصریح کرد: در مجموع نیمه اول خیلی بد بازی کردیم اما در نیمه دوم همه زحمت کشیدند. ترابی خیلی زحمت کشید و از فضاها با سرعت خودش استفاده کرد و از او تشکر می کنم.

 

وی درباره تعجب از نیمکت نشینی های سیدجلال حسینی تصریح کرد: چرا می گویند عجیب است؟! این اصلا سوال نیست!

 

وی راجع به عدم برگزاری احتمالی برخی تیم ها نظیر فولاد و استقلال تهران که اعلام کرده اند با توجه به درگیری این تیم ها با اعضای مبتلای خود به کرونا گفت: فدراسیون فوتبال می تواند تصمیم خیلی خوبی در این باره بگیرد. آزمایش خوبی بگیرند که این اعضا که می گویند کرونا دارند را دوباره تست کنند. مرجعی باشد تا این مشکل حل شود. امیدوارم این اتفاق بیفتد. این درست نیست هر باشگاهی بگوید nنفر کرونایی داریم.

 

سرمربی پرسپولیس درباره حضور دراگان اسکوچیچ در ورزشگاه آزادی افزود: کار سختی دارند اما در چهار بازی باقیمانده می توانیم کاری کنیم که صعود کنیم. خود من و مجموعه پرسپولیس هر کمکی از دستمان بر بیاید حاضریم برای تیم ملی انجام دهیم.

 

مهرداد کریمیان: روی یک اشتباه ابتدایی گل خوردیم

مهرداد کریمیان در نشست خبری پس از شکست یک بر صفر شنبه شب شاهین شهرداری بوشهر مقابل پرسپولیس در ورزشگاه آزادی گفت: نیمه اول را بسیار خوب شروع کردیم. فکر می کنم از لحاظ تاکتیکی خیلی خوب توانستیم به اهداف خود برسیم و موقعیت گلزنی به پرسپولیس ندادیم.

 

سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر افزود: فکر می کنم وظایف خودمان را عالی انجام دادیم اما در نیمه دوم دچار عدم تمرکز و کم تجربگی شدیم.

 

وی تاکید کرد: بازیکنان شاهین از لحاظ کیفیتی پایین تر از بازیکنان پرسپولیس هستند. روی یک اشتباه ابتدایی به پرسپولیس گل دادیم. قطعا وقتی تیم می بازد شرایط به گونه ای است که باید دنبال حل ایرادهایمان باشیم و بتوانیم شرایط بهتری در جدول پیدا کنیم.

 

کریمیان یادآور شد: امیدوارم بتوانیم بهتر شویم تا شاهین را در لیگ برتر حفظ کنیم. قطعا باید تلاش کنیم و دنبال لغزش سایر رقبای خود در پایین جدول هستیم. باید تمرینات و تمرکز بیشتری داشته باشیم.

 

سرمربی شاهین راجع به عملکرد داور بازی امشب تصریح کرد: به نظرم خیلی خوب بود و ما رضایت داشتیم. مشکل خاصی ندیدم.

 

***

 

بوناچیچ: موقعیت‌های گلزنی را به حریف هدیه کردیم

لوکا بوناچیچ پس از شکست 4 بر یک تیمش برابر پیکان در هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال، در نشست خبری آنلاین اظهار داشت: هنوز متوجه نشده‌ام چه اتفاقی افتاد که با این نتیجه شکست خوردیم.

 

وی افزود: وقتی یک بر صفر پیش افتادیم کنترل بازی تقریباً در دست ما بود اما اشتباه انفرادی متوالی مرتکب شدیم.

 

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن ادامه داد: پیکان امشب فوتبال خاصی ارائه نداد و دیدید که روی ارسال اوت بلند تمرکز کرده بودند، در واقع موقعیت‌های گلزنی را به حریف هدیه کردیم و اشتباهات فردی ما مسیر پیکان را باز کرد و این تیم به 3 امتیاز این مسابقه دست یافت.

 

بوناچیچ در پاسخ به اینکه شکست‌های ذوب‌آهن تا چه زمانی قرار است ادامه داشته باشد، گفت: من 7 روز است که به ذوب‌آهن آمده‌ام و دارم بازیکنان را می‌شناسم و هنوز به وضعیت تیم احاطه کامل ندارم. طبیعی است که این اتفاقات نباید ادامه پیدا کند و روند شکست‌های تیم باید قطع شود، اما بازیکنان نیز باید بیشتر از این احساس مسئولیت داشته باشند چون آنها در زمین هستند و باید کیفیت خود را نشان دهند.

 

وی تصریح کرد: گل‌های پیکان با اشتباهات فردی ما به دست آمد و زمانی که این اتفاقات پشت سر هم می‌افتد تیم از نظر روحی افت می‌کند و تمام این شرایط دست به دست هم داد تا شکست بخوریم.

 

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اضافه کرد: باید جبران مافات کنیم. 7 فینال تا پایان لیگ در پیش داریم و باید به سراغ امتیازهای باقیمانده برویم. باور و امید دارم که می‌توانیم از وضعیت فعلی خارج شویم و روزهای خوب ذوب‌آهن نیز از راه می‌رسد.

 

بوناچیچ تیم فوتبال ذوب‌آهن درباره داوری و صحنه‌ای که آفساید تیمش اعلام شد، گفت: معمولاً درباره داوری نظر نمی‌دهم و کارشناسان باید در این خصوص نظر دهند.

 

ویسی: بازی با ذوب‌آهن سنگین و پراسترس بود/ می‌دانستم ذوب‌آهن را شکست می‌دهیم اما نه با ۴ گل

عبدالله ویسی پس از پیروزی 4 بر یک تیمش برابر ذوب‌آهن در هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: بازی بسیار سنگین و پراسترسی برای هر 2 تیم بود چون وضعیت مناسبی در جدول رده‌بندی نداشتیم. تلاش کردیم در طول هفته گذشته روی نقاط ضعف تیم کار کنیم تا خط دفاعی تیم محتاط‌تر بازی کند و هرچند گل اول را خوردیم خط دفاعی تیم در این بازی موفق بود.

 

وی افزود: از اینکه پس از دریافت گل اول در زمین حریف تیم از هم نپاشید خوشحالم. بازیکنان بسیار تلاش کردند و موفق شدیم تیم قدرتمند ذوب‌آهن را با 4 گل شکست دهیم.

 

سرمربی تیم فوتبال پیکان ادامه داد: مطمئن هستم که جایگاه ذوب‌آهن رتبه فعلی این تیم نیست، همان‌طور که تمام کارشناسان اعتقاد دارند جایگاه واقعی پیکان این نیست. امیدوارم روند هر 2 تیم در بازی‌های آینده بهتر شود.

 

ویسی در پاسخ به اینکه به نظر او با این برد تیمش از بحران خارج شده یا خیر، گفت: صد درصد؛ تیم ما به یک برد نیاز داشت تا بازیکنان به خودباوری برسند. هرچند به بازیکنان ایمان داشتم و همان‌طور که باخت‌های خود را فراموش می‌کردیم، با این برد نیز فکر نمی‌کنیم که همه چیز تمام شده و به بازی‌ آینده فکر می‌کنیم.

 

وی در پاسخ به اینکه فکر می‌کرد تیمش به ذوب‌آهن 4 گل بزند، بیان داشت: خیر ولی در طول هفته گذشته تلاش بازیکنان را در تمرینات دیدم و از زمانی که تمرینات تیم پس از شکست برابر پرسپولیس  درهفته بیست و دوم آغاز شد، بازیکنان به وضعیت مساعد بازگشتند و به خودباوری رسیدند. در مجموع می‌دانستیم ذوب‌آهن را شکست می‌دهیم اما نه با 4 گل.

 

سرمربی تیم فوتبال پیکان درباره بازیکنان جوانی که به میدان فرستاده بود، تصریح کرد: با توجه به آنالیزی که از ذوب‌آهن داشتیم مجبور شدیم این کار را انجام دهیم. آرش قادری هم در نیمه اول خوب بود و در مجموع جوانان خوبی داریم که آینده درخشانی خواهند داشت و از آنها بیشتر استفاده خواهیم کرد.

 

***

 

الهامی: هجمه‌ها حق زنوزی نبود/ او ۲۰۰ میلیارد برای تراکتور خرج کرده است

ساکت الهامی، سرمربی تیم فوتبال تراکتور پس از پیروزی ۲ بر صفر برابر صنعت نفت آبادان در نشست خبری این دیدار حاضر شد و اظهار کرد: فوتبال روان و خوبی را ارائه کردیم. گل را در زمان مناسبی به ثمر رساندیم و موقعیت‌های زیادی را ایجاد کردیم. هفته قبل از این هفته بهتر بودیم اما توپ‌هایمان وارد گل نشد.

 

وی ادامه داد: به بهنام سراج تبریک می گویم که تیم منظمی داشت و تیم خوبی ساخته و به خوبی زیبایی فوتبال خوزستان را نشان داد. محکوم به برد بودیم و این پیروزی حق بازیکنانم بود. آن‌ها کمی تحت فشار بودند و حتی می توانستند گل‌های بیشتری به ثمر برسانند. جای هواداران در این پیروزی خالی بود.

 

او در خصوص آمادگی اشکان دژاگه گفت: او مدت زیادی از تیم به دور بود و هنوز تمرین پرفشاری با تیم انجام نداده است. باید دید برای بازی بعد آماده خواهد شد یا خیر اما دوست دارم هر چه زودتر او را دوباره در زمین ببینیم.

 

الهامی درباره تاکتیک نیمه دوم تیمش گفت: این بود که توپ را به حریف بدهیم و حتی تعویض شجاعی هم برنامه‌ریزی شده بود. برنامه ما این بود که در نیمه دوم روی ضدحمله‌ها صاحب موقعیت شویم که به این مهم هم رسیدیم تاکتیک‌های ما در زمین اجرا شد.

 

سرمربی تراکتور همچنین گفت: از زنوزی و اعتمادش به تیم تشکر می‌کنم زیرا او زحمات زیادی برای تیم کشیده است و ۲۰۰ میلیارد برای تیم هزینه کرده است و به نوعی از تیم ما طلبکار است. او بهترین کمپ‌ها را در اختیار تراکتور و ماشین‌سازی  گذاشته است و حقش نبود علیه او در فضای مجازی شعار دهند. تراکتور اکنون به آرامش رسیده و مدیون زنوزی است. ما بازی قبل را به نوعی بازی دوستانه حساب کردیم زیرا نیمی از بازیکنان ما نبودند و این دیدار، اولین دیدار رسمی ما بود. زنوزی در این مدت پای تیم ما ایستاد و در یک ماه اخیر هوای تیم را داشته است. این برد را به تمام بازیکنان وهواداران را تبریک می‌گویم زیرا این پیروزی حق آنها بود.

 

سراج: مسئولیت شکست تیم با من است

بهنام سراج سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان پس از شکست برابر تراکتور در نشست خبری حضور یافت و اظهار کرد: از مردم آبادان بابت نتیجه‌ای که گرفتیم عذرخواهی می‌کنیم. من اهل بهانه آوردن نیستم اما بازیکنان ما خسته بودند و با این حال تلاش خود را کردند.

 

وی ادامه داد: تیم ما ضد فوتبال بازی نکرد اما این تراکتور بود که توانست از موقعیت‌های خود استفاده کند و بتواند با برد برابر ما بتواند موقعیتش در جدول را بهبود ببخشد. ما ۲ بازی پشت هم در آبادان داریم که امیدواریم با کسب آن ۶ امتیاز بتوانیم دوباره به کورس برگردیم. همیشه گفتم که مسئولیت باخت با من است و شیرینی پیروزی برای شاگردانم است.

 

سراج افزود: در نیمه اول روی اشتباه فردی گل خوردیم و برنامه ما این بود که ابتدا گل نخوریم و سپس روی ضد حمله‌ها به دنبال گلزنی باشیم. سعی کردیم در نیمه دوم با تغییر سیستم نتیجه را برگردانیم اما روی غافلگیری گل خوردیم. تراکتور هم در دفاع عالی بود و نگذاشت که کارها طبق خواسته ما پیش برود.

 

سرمربی صنعت نفت آبادان در پایان گفت: مشکل خاصی در میزبانی تیم حریف نبود و پروتکل‌ها هم تا جایی که می شد رعایت شده بود و ناراحتی من تنها از نتیجه بازی بود. هنوز چیزی برای ما تمام نشده و به دنبال پیروزی در ۲ بازی آینده خود هستیم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------