آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

جزئیات مذاکرات اوسمار و پرسپولیس | بیرانوند به بازی مقابل سپاهان می‌رسد

باشگاه پرسپولیس قصد دارد قرارداد اوسمار ویرا را برای فصل آینده تمدید کند که این موضوع با چراغ سبز این مربی برزیلی مواجه شده…

پیروزی لیورپول مقابل استون ویلا/ شکست خانگی اینتر برابر بولونیا



اخبار,اخبار ورزشی,دیدار لیورپول و استون ویلا
دیدارهای هفته سی‌و‌سوم لیگ برتر انگلیس با پیروزی آسان قهرمان زودهنگام رقابت‌ها و خطرناک‌تر شدن وضعیت تیم فوتبال استون‌ویلا ادامه یافت.

به گزارش تسنیم، در ادامه دیدارهای هفته لیگ برتر انگلیس امشب (یکشنبه) تیم فوتبال لیورپول قهرمان زودهنگام رقابت‌ها در ورزشگاه آنفیلد با دو گل بر میهمان خود استون‌ویلا غلبه کرد و روند پیروزی‌هایش را پس از باخت سنگین هفته قبل مقابل منچسترسیتی از سر گرفت.

 

سادیو مانه در دقیقه 71 و کورتیس جونز در دقیقه 89 گل‌های لیورپول را به ثمر رساندند تا این تیم 89 امتیازی شود و بیست‌و‌نهمین پیروزی‌اش را در این فصل کسب کند. استون‌ویلا اما با 27 امتیاز در رده هجدهم باقی ماند تا بیش از پیش شانس بقایش در لیگ برتر به خطر بیفتد.

 

شکست خانگی اینتر مقابل بولونیا

دیدارهای هفته سی‌ام لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا امشب (یکشنبه) با برگزاری یک دیدار از ساعت 19:46 به وقت تهران دنبال شد که در آن اینتر رده‌ سومی در ورزشگاه سن‌سیرو با نتیجه 2 بر یک مقابل بولونیا تن به شکستی غیرمنتظره داد.

 

در این بازی پربرخورد که هر دو تیم بازیکن اخراجی داشتند - روبرتو سوریانو در دقیقه 57 از بولونیا و آلساندرو باستونی در دقیقه 78 از اینتر - تیم میزبان با گلزنی روملو لوکاکو در دقیقه 22 پیش افتاد و این موقعیت را داشت که با گلزنی لائوتارو مارتینس در دقیقه 62 اختلافش را به دو گل افزایش دهد، اما مهاجم آرژانتینی پنالتی‌اش را به هدر داد و زمینه برای بازگشت بولونیا به بازی فراهم شد. این اتفاق در دقیقه 74 رخ داد و موسی جووارا گل تساوی را به ثمر رساند. شوک بزرگ‌تر اما در دقیقه 81 به اینتری‌ها وارد شد زمانی که موسی بارو دومین گل بولونیا را هم زد تا ورق کاملاً به سود میهمان برگردد آن هم در حالی که نزدیک به 20 دقیقه با یک یار کمتر از حریف بازی می‌کرد.

 

به این ترتیب چهارمین شکست این فصل اینتر رقم خورد و در حالی که می‌توانست با پیروزی در این بازی فاصله‌اش را با لاتزیوی رده دومی را به یک امتیاز و اختلاف با صدر جدول را به هشت امتیاز کاهش دهد 64 امتیازی و در رده سوم ماند تا ضربه سنگینی به شانس قهرمانی‌اش وارد شود. بولونیا اما با کسب یازدهمین پیروزی‌اش 41 امتیازی شد و به رده نهم صعود کرد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------