آخرین اخبار ورزشی

لیگ برتر انگلیس برابر چلسی ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

توپچی‌ها چلسی را به توپ بستند/ تثبیت صدرنشینی آرسنال

آرسنال در هفته بیست و نهم لیگ برتر انگلیس برابر چلسی به یک پیروزی پرگل رسید. به گزارش ایرنا، تیم‌های آرسنال و چلسی از ساعت…

یحیی با برگزاری دربی مخالفت کرد/ آخرین وضعیت دو ستاره مصدوم استقلال و احمد نوراللهی



اخبار,اخبار ورزشی,یحیی گل محمدی
سرمربی پرسپولیس نیز مخالفت خود با برگزاری دربی در این مقطع اعلام کرد.

به گزارش ورزش سه، بعد از اعلام درخواست رسمی باشگاه استقلال برای به تعویق انداختن دربی در مرحله نیمه نهایی جام حذفی، اکنون یحیی گل محمدی نیز با اشاره به چالش‌هایی که می‌تواند برگزاری بازی در این مقطع برای تیمش و حتی استقلال شکل دهد، از سازمان لیگ خواهان تغییر زمان بازی را کرد.

 

یحیی گل محمدی با اشاره به حضور تیمش و همچنین استقلال در لیگ قهرمانان آسیا که باید در اواخر شهریور برای انجام باقی دیدارهای مرحله گروهی در قطر حضور یابد، مدعی شد که برگزاری دیدار نیمه نهایی جام حذفی مانع از تقویت تیمش و البته استراحت و تمرکز آنها روی این رقابت‌ها خواهد شد: اینکه بخواهیم دربی و بعد از آن فینال را برگزار کنیم، مطمئنا هر دو تیم قادر به حضور موفق در لیگ قهرمانان آسیا نخواهند بود و با دست بسته باید در این رقابت حاضر شویم. در این صورت خیلی اذیت خواهیم شد.

 

آخرین وضعیت دو ستاره مصدوم استقلال

دکتر کاوه ستوده در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه استقلال، در خصوص وضعیت علی کریمی گفت: علی کریمی در ادامه کارهای درمانی خود، امروز در محل تمرین استقلال حاضر و به تمرینات بالا تنه و وزنه زدن زیر نظر کادر پزشکی مشغول شد. وضعیت دقیق این بازیکن پس از معاینات مجدد و MRI متعاقبا اعلام می‌شود.

 

وی افزود: درباره روزبه چشمی هم باید بگویم که این بازیکن هم در کلینیک کارهای درمانی را انجام می‌دهد و مثل علی کریمی بعد از معاینات مجدد و MRI وضعیتش مشخص خواهد شد.

 

گفتنی است؛ چشمی و کریمی نقش تاثیرگذاری در بازی های استقلال دارند و به همین خاطر حضور آنها در دیدار با پرسپولیس در نیمه نهایی حذفی اهمیت ویژه‌ای برای کادرفنی و هواداران استقلال دارد.

 

تلاش پزشکان برای حضور نوراللهی در دربی

احمد نوراللهی در برخوردی که در بازی دیروز داشت مصدوم شد اما تا پایان بازی در زمین ماند تا پرسپولیسی ها تصور کنند که مشکل آسیب دیدگی او حل شده است. اما حرکت لنگان لنگان وی به سمت اتوبوس سرخ ها باعث شد تا دوباره نگرانی ها به اوج خود برسد.

 

 مچ پای نوراللهی به دلیل ضربه شدیدی که از سوی بازیکن سایپا خورد ورم کرده و پزشکان پرسپولیس در تلاش هستند تا هر چه سریعتر این بازیکن را به شرایط ایده‌آل برسانند. قرار است در تمرین امروز معاینات دقیق‌تری روی پای نوراللهی انجام شود تا وضعیت او در آستانه بازی با استقلال در نیمه نهایی جام حذفی مشخص شود.

 

کادر پزشکی پرسپولیس تنها 6 روز تا دیدار دربی فاصله دارد و باید دید که آیا می‌توانند نوراللهی را به این بازی برسانند یا خیر؟

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------