دور دوم تنیس اپن آمریکا؛ صعود تیم مدودف و ویلیامز/ اندی ماری حذف شد



اخبار,اخبار ورزشی,دور دوم تنیس اپن آمریکا
مدعیان قهرمانی در اپن آمریکا با پیروزی برابر حریفانشان به دور سوم راه یافتند اما تنیسور بریتانیایی نتوانست از فلیکس الیاسیم عبور کند و از این رقابت ها حذف شد.

به گزارش ایسنا، دور دوم تنیس اپن آمریکا صبح امروز (جمعه) به پایان رسید. تنیسور های مدعی با پیروزی برابر حریفانشان به دور سوم صعود کردند. در یکی از بازی های مهم دومینیک تیم مقابل ناگال قرار گرفت و ۳ بر صفر پیروز شد. مرد شماره سه جهان دو ست نخست را با نتیجه ۶ بر ۳ به نفع خود پایان داد و در ست سوم ۶ بر ۲ پیروز شد.

 

دنیل مدودف هم به آسانی کریستفور اوکونل را شکست داد. تنیسور روس به ترتیب ۶ بر ۳، ۶ بر ۲ و ۶ بر ۴ پیروز شد. متئو برتینی، مرد شماره هشت جهان به مصاف اومبرت رفت و با نتیجه ۳ بر صفر پیروز شد. روبرتو بائوتیستا هم توانست با پیروزی ۳ بر یک مقابل ککمانوویچ به دور سوم صعود کند. 

 

اندی ماری که در دور نخست به سختی توانست از سد نیشی‌اوکا عبور کند و با جبران شکست ۲ بر صفر به دور دوم صعود کرد صبح جمعه مقابل فلیکس الیاسیم مغلوب شد. تنیسور بریتانیایی ست های اول تا سوم را با نتایج ۶ بر ۲، ۶ بر ۳ و ۶ بر ۴ واگذار کرد.

 

حذف میلوش رائونیچ یکی دیگر از اتفاق های مهم روز چهارم اپن آمریکا بود. تنیسور کانادایی که پیش از این به فینال رقابت های سینسیناتی رسیده بود برابر همونطنش با نتیجه ۳ بر یک مغلوب شد تا حذف زودهنگامی از دومین گرند اسلم سال داشته باشد. 

 

خاچانف، د مینائور، چیلیچ، روبیلف، کسپر رود، فوکسوویچ، جان وولف، تیافوئه و موته با پیروزی برابر حریفانشان به دور سوم راه یافتند. 

 

در بخش بانوان سرنا ویلیامز برابر گسپریان قرار گرفت و ۲ بر صفر حریفش را شکست داد. تنیسور آمریکایی در ست نخست ۶ بر ۲ پیروز شد و ست دوم را با نتیجه ۶ بر ۴ به نفع خود پایان داد. 

 

سوفیا کنین، بانوی شماره چهار جهان به راحتی فرناندز را شکست داد. تنیسور آمریکایی در ست های اول و دوم به ترتیب با نتایج ۶ بر ۴ و ۶ بر ۳ پیروز شد. 

 

حذف کونتا، موگوروسا و سابالنکا از اتفاق های مهم بخش بانوان بود. مدیسون کیز و الیس مرتنس با پیروزی مقابل حریفانشان به دور سوم صعود کردند. 

 

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------