پیروزی مدعیان در سایه اتفاق عجیب در هفته دوم لیگ برتر والیبال/ لغو یک بازی بعد از عکس یادگاری!



اخبار,اخبار ورزشی,هفته دوم لیگ برتر والیبال
هفته دوم لیگ برتر والیبال با پیروزی تیم‌های مدعی برگزار شد اما مهم‌ترین اتفاق هفته، شرایط عجیبی بود که در رامسر رقم خورد.

به گزارش ایرنا، هفته دوم لیگ برتر والیبال ایران، امروز(چهارشنبه) با برگزاری هفت مسابقه در شهرهای مختلف برگزار شد. تیم‌های شهرداری ورامین، سایپا و پیکان تهران، شهرداری ارومیه، سپاهان اصفهان، فولاد سیرجان و هورسان رامسر برنده بازی‌های امروز بودند.

 

پیروزی هورسان با اتفاق عجیبی رقم خورد. شهرداری اراک حریف هورسان در این هفته بود. این تیم که خیلی دیر موافقت فدراسیون والیبال را برای حضور در لیگ برتر دریافت کرد و در هفته نخست هم استراحت داشت، امروز برای رویارویی با هورسان به رامسر سفر کرد اما این مسابقه برگزار نشد زیرا تیم شهروند کارت بازی خود را دریافت نکرده بود!

 

این اتفاق درحالی رقم خورد که تیم شهروند اراک سابقه بازی در لیگ برتر را دارد و مسوولین این تیم از قوانین مسابقات اطلاع داشتند اما برای دریافت کارت بازی اقدام نکرده بودند. به این ترتیب هورسان با نتیجه سه بر صفر برنده مسابقه اعلام شد.

 

براساس پروتکل بهداشتی مسابقات والیبال در دوران همه‌گیری ویروس کرونا، گرفتن عکس تیمی پیش از آغاز مسابقات ممنوع است اما هر دو تیم هورسان و شهروند، پیش از آغاز بازی عکس تیمی گرفتند.

 

تیم شهروند اراک که بدون کارت بازی راهی رامسر شده بود،‌ برخلاف پروتکل‌های بهداشتی عکس تیمی گرفت.

 

پیکان در خانه خود و در یک مسابق هیجان‌انگیز و جنجالی، سه بر ۲ مقابل شهرداری گنبد پیروز شد. ست‌های اول و چهارم این بازی با امتیازات ۲۵ بر ۱۵ و ۲۵ بر ۲۲ به سود شهرداری گنبد رقم خورد اما پیکان در ست‌های دوم، سوم و پنجم با امتیازات ۲۵ بر ۲۳، ۲۵ بر ۱۹ و ۱۶ بر ۱۴ به پیروزی رسید.

 

در سِت چهارم این بازی، درگیری لفظی بازیکنان باعث شد داور مسابقه، به هر ۲ تیم کارت قرمز بدهد. در ادامه این ست، اعتراضات مداوم محمد ترکاشوند سرمربی پیکان موجب شد که داور با کارت زرد و قرمز او را جریمه کند و به این ترتیب ترکاشوند تا پایان این ست اخراج شد.

 

در ارومیه تیم آذرباتری با نتیجه سه بر یک مقابل شهرداری ورامین باخت. ست‌های اول، دوم و چهارم با امتیازات ۲۶ بر ۲۴، ۲۵ بر ۲۰ و ۲۵ بر ۲۰ به سود ورامینی‌ها و ست سوم با نتیجه ۲۵ بر ۲۲ به سود آذرباتری رقم خورد.

 

تیم مدعی سایپا در اردکان با نتیجه سه بر صفر مقابل خاتم پیروز شد. سه ست این بازی با امتیازات ۲۵ بر ۱۶، ۲۷ بر ۲۵ و ۲۵ بر ۲۱ به سود شاگردان مصطفی کارخانه به پایان رسید.

 

شهداب یزد دیگر تیم استان یزد هم در خانه خود مقابل دیگر تیم مدعی مسابقات یعنی شهرداری ارومیه با نتیجه سه بر یک باخت. شهداب فقط در ست سوم این بازی با امتیاز ۲۵ بر ۱۹ به برتری رسید و در ست‌های اول، دوم و چهارم با نتایج ۲۵ بر ۲۱، ۲۵ بر ۲۲ و ۲۵ بر ۲۳ به سود تیم پرستاره پیمان اکبری ثبت شد.

 

در هفته‌ای که ۵ تیم در خانه خود شکست خوردند، سپاهان هم در سنندج با نتیجه سه بر صفر راه‌یاب ملل را به‌سادگی شکست داد. سه ست این مسابقه ۲۵ بر ۲۰، ۲۵ بر ۱۸ و ۲۵ بر ۲۰ به سود شاگردان رحمان محمدی‌راد رقم خورد.

 

هراز آمل دیگر میزبان بازنده این هفته، سه بر یک از فولاد سیرجان باخت. شاگردان بهروز عطایی فقط در ست اول با نتیجه ۲۵ بر ۲۱ پیروز شدند اما سه ست بعدی با امتیازات ۲۵ بر ۲۱، ۲۵ بر ۱۷ و ۲۵ بر ۲۰ به سود فولاد سیرجان به پایان رسید.

 

تیم شهرداری قزوین در این هفته استراحت داشت.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------