پیروزی رئال مادرید در شب پایان طلسم گلزنی هازارد/ منچسترسیتی به زحمت از پس تیم نوزدهم جدول برآمد



اخبار,اخبار ورزشی,تیم رئال مادرید
تیم فوتبال رئال مادرید با کسب یک پیروزی خانگی آسان مقابل اوئسکا و اولین گل فصل ستاره بلژیکی‌اش در صدر جدول رده بندی لالیگا قرار گرفت.

به گزارش تسنیم، در چارچوب دیدارهای هفته هشتم لالیگا امروز (شنبه) تیم فوتبال رئال مادرید میزبان تیم اوئسکا بود و موفق شد این تیم را با نتیجه 4 بر یک شکست دهد.

 

در این بازی ادن ازار گل نخست رئال مادریدی‌ها را در دقیقه 40 بازی به ثمر رساند. این اولین حضور ستاره 29 ساله بلژیکی در ترکیب اصلی رئال مادرید فصل جاری لالیگا بود و به طلسم 392 روزه گلزنی او پایان داد. پس از ازار، نوبت به کریم بنزما رسید که در پایان نیمه اول گل دوم رئالی‌ها را به ثمر برساند. فدریکو والورده در دقیقه 54 سومین گل کهکشانی‌ها را زد. اوئسکا در دقیقه 74 بازی به وسیله داوید فریرو یکی از گل‌های خورده را جبران کرد تا اجازه ندهد که میزبان مادریدی کلین‌شیت کند. در دقیقه 90 بنزما دوباره گلزنی کرد تا اختلاف دو تیم به 3 امتیاز افزایش پیدا کند.

 

رئال مادرید با این پیروزی 16 امتیازی شد و در صدر جدول قرار گرفت. اوئسکا هم با 5 امتیاز در رده هجدهم جدول قرار دارد.

 

***

 

منچسترسیتی به زحمت از پس تیم نوزدهم جدول برآمد

در آغاز روز دوم از هفته هفتم لیگ برتر انگلیس، امروز (شنبه) یک دیدار برگزار شد که در آن تیم فوتبال منچسترسیتی از ساعت 16 به وقت تهران میهمان تیم رده نوزدهمی شفیلدیونایتد بود و موفق شد با یک گل میزبانش را شکست دهد.

 

تنها گل این بازی را کایل واکر مدافع انگلیسی سیتی در دقیقه 28 به ثمر رساند تا تیمش سومین برد خود را کسب و با 11 امتیاز به رده هفتم صعود کند. شفیلد هم با همان یک امتیازی که از قبل داشت در رده نوزدهم باقی ماند.

 

صعود موقت بایرن به صدر جدول بوندسلیگا/ پیروزی دورتموند با درخشش هوملس

در ادامه هفته ششم رقابت‌های بوندسلیگا، ۵ دیدار برگزار شد.

 

در حساس‌ترین بازی بایرن مونیخ در غیاب لواندوفسکی مهمان کلن بود و توانست با نتیجه دو بر یک به پیروزی دست پیدا کند.

 

گل‌های بایرن مونیخ را در این بازی سرژ گنابری و توماس مولر به ثمر رساندند.

 

بایرن مونیخ با پیروزی که در این دیدار به دست آورد موقتا با یک بازی بیشتر نسبت به لایپزیگ به صدر جدول رده‌بندی صعود کرد.

 

و اما در دیگر دیدار حساس بوروسیا دورتموند توانست با درخشش مدافع خود به پیروزی دست پیدا کند.

 

دورتموند که در خانه آرمنیا بیلفلد به میدان رفت توانست با دو گل به پیروزی دست پیدا کند.

 

هر دو گل دورتموند را در این بازی مت هوملس به ثمر رساند.

 

دورتموند هم با پیروزی در این بازی ۱۲ امتیازی شد و با اختلاف گل کمتر نسبت به بایرن در رده دوم قرار گرفت.

 

نتایج دیگر دیدارها:

آگسبورگ ۳- ماینتس ۱

فرانکفورت یک – وردربرمن یک

 

***

 

چلسی با اولین گل فصل زیاش به برتری رسید

در دومین بازی از دومین شب هفته هفتم لیگ برتر انگلیس، تیم فوتبال چلسی موفق شد میزبان قعرجدولی خود تیم برنلی را با نتیجه 3 بر صفر شکست دهد تا با 12 امتیاز به رده چهارم جدول صعود کند.

 

حکیم زیاش ستاره مراکشی جدید چلسی با به ثمر رساندن اولین گل خود برای این تیم در لیگ برتر در دقیقه 26 آبی‌پوشان لندن را پیش انداخت. در دقیقه 63 کورت زوما اختلاف را به دو گل افزایش داد و در نهایت تیمو ورنر گل پایانی را زد.

 

این سومین پیروزی چلسی بود که در 4 بازی دیگر خود 3 بار مساوی کرده و یک بار هم تن به شکست داده است.

 

***

 

لیورپول با گلزنی دوباره بازیکن جدیدش به صدر جدول رسید

در آخرین بازی از دومین شب هفته هفتم لیگ برتر انگلیس، امشب (شنبه) تیم فوتبال لیورپول موفق شد میهمان سرسخت خود تیم وستهام را با نتیجه 2 بر یک شکست دهد.

 

لیورپول در این بازی خیلی زود گل خورد و دروازه‌اش در دقیقه 10 توسط پابلو فورنالز باز شد. محمد صلاح اما با پنالتی که خودش آن را گرفت، سه دقیقه قبل از پایان نیمه اول گل تساوی را برای لیورپول به ثمر رساند. تلاش لیورپول برای زدن گل برتری که یک بار هم توسط VAR نافرجام ماند، در نهایت در دقیقه 85 با درخشش و گلزنی دوباره مهاجم جدید این تیم دیوگو ژوتا به ثمر نشست و این تیم به گل دوم رسید. این سومین بازی متوالی لیورپول بود که ژوتا در آن گلزنی کرد.

 

با کسب پنجمین پیروزی خود، لیورپول 16 امتیازی شد و بالاتر از رقیب همشهری‌اش اورتون که یک بازی کمتر دارد به صدر جدول صعود کرد. وستهام هم با 8 امتیاز در رده سیزدهم جدول قرار گرفته است.

 

***

 

اتلتیکومادرید دست پر خانه اوساسونا را ترک کرد

در ادامه دیدارهای هفته هفتم لالیگا، امشب (شنبه) تیم فوتبال اتلتیکومادرید میهمان اوساسونا بود و توانست این بازی را با نتیجه 3 بر یک به سود خود به پایان برساند.

 

ژوائو فلیکس ستاره پرتغالی اتلتیکومادرید در دقایق 43 (پنالتی) و 69 گلزنی کرد. پس از او آنته بودیمیر در دقیقه 80 یکی از گل‌های خورده را برای اتلتیکومادرید جبران کرد و اما هشت دقیقه بعد لوکاس توریرا دوباره اختلاف دو تیم را به دو گل افزایش داد.

 

اتلتیکومادرید با این پیروزی 14 امتیازی شد تا تنها به خاطر تفاضل گل کمتر نسبت به رئال سوسیه‌داد در رده سوم جدول قرار بگیرد. اوساسونا هم همچنان با 10 امتیازی که داشت به رده نهم جدول سقوط کرد.

 

***

 

اینتر از شکست خانگی گریخت

در ادامه بازی‌های هفته ششم سری A ایتالیا، امشب (شنبه) تیم فوتبال اینتر در ورزشگاه جوزپه‌ مه‌آتزا (سن‌سیرو) میزبان پارما بود که این بازی با تساوی 2-2 خاتمه یافت.

 

اینتر در حالی به یک امتیاز این بازی خانگی بسنده کرد که تا دقیقه 2+90 از میهمان خود عقب بود. پارما ابتدا با گلزنی ژروینیو در دقیقه 46 پیش افتاد و در دقیقه 62 توسط همین بازیکن اختلاف را به دو گل افزایش داد. دو دقیقه بعد اینتر به وسیله هافبک کروات خود مارسلو بروزوویچ یکی از گل‌های خورده را جبران کرد. فرار نراتزوری از شکست خانگی در دقیقه 2+90 کامل شد زمانی که ایوان پریشیچ دیگر بازیکن کروات اینتر گلزنی کرد و بازی را به تساوی کشاند.

 

با این نتیجه اینتر 11 امتیازی شد و در رده پنجم باقی ماند. پارما هم 5 امتیازی شد و در رده پانزدهم قرار گرفت.

 

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------