پیروزی منچستریونایتد مقابل اورتون با گلزنی کاوانی/ برتری بارسلونا با گل مسی در شب شکست دورتمند به بایرن مونیخ



اخبار,اخبار ورزشی,دیدار منچستریونایتد و اورتون
دیدارهای روز دوم از هفته هشتم لیگ برتر فوتبال انگلیس با پیروزی خارج از خانه شیاطین سرخ در گودیسون پارک با درخشش هافبک پرتغالی‌شان آغاز شد.

به گزارش تسنیم، در اولین بازی از دومین روز هفته هشتم لیگ برتر انگلیس، امروز (شنبه) از ساعت 16 به وقت تهران یک بازی در ورزشگاه گودیسون پارک میان تیم‌های اورتون و منچستریونایتد برگزار شد که این بازی با پیروزی 3 بر یک شیاطین سرخ به پایان رسید.

 

منچستریونایتد در حالی سومین پیروزی خود در هفتمین بازی‌اش در این فصل لیگ برتر را کسب کرد که از میزبان خود عقب افتاده بود. گل نخست این بازی را برنارد در دقیقه 19 به ثمر رساند هرچند در ادامه برونو فرناندس هافبک پرتغالی شیاطین سرخ دو بار در دقایق 25 و 32 گلزنی کرد تا ورق به سود شیاطین سرخ برگردد. در واپسین دقایق بازی و در پنحمین دقیقه وقت‌های تلف شده نیز ادینسون کاوانی مهاجم اروگوئه‌ای جدید منچستری‌ها گل سوم این تیم را زد تا خیال شاگردان سولسشایر از بابت کسب هر سه امتیاز این بازی آسوده شود. این نخستین گل مهاجم سابق پاری‌سن‌ژرمن برای منچستریونایتد بود.

 

با نتیجه این بازی اورتون ضمن قبول سومین شکستش، 13 امتیازی ماند و فرصت هم‌امتیاز شدن با ساوتهمپتون صدرنشین را از دست داد. منچستریونایتد اما 10 امتیازی شد و به رده سیزدهم جدول صعود کرد تا سرمربی نروژی‌اش فعلاً از خطر اخراج در امان باشد.

 

***

 

بارسلونا با اولین گل فصل مسی در جریان معمول بازی بتیس را در هم کوبید

در ادامه بازی‌های هفته نهم لالیگای اسپانیا و در دومین روز از این رقابت‌ها، امروز (شنبه) تیم فوتبال بارسلونا در ورزشگاه نوکمپ میزبان بتیس بود و موفق شد میهمان باسکی خود را با نتیجه 5 بر 2 شکست دهد.

 

در این بازی که لیونل مسی در ترکیب اصلی بارسلونا قرار نداشت، این تیم با گل دقیقه 22 عثمان دمبله پیش افتاد. آنتوان گریزمان در دقیقه 33 می‌توانست گل دوم بارسلونا را از روی نقطه پنالتی به ثمر برساند، اما ضربه او توسط کلودیو براوو دروازه‌بان سابق بارسایی‌ها مهار شد تا این مهاجم فرانسوی چهارمین موقعیت گلزنی‌اش در این بازی را از دست بدهد. کار بارسلونا زمانی سخت‌تر شد که در آخرین دقیقه نیمه اول دروازه‌اش توسط آنتونیو سانابریا باز شد.

 

در نیمه دوم رونالد کومان سرمربی کاتالان‌ها تصمیم گرفت مسی را به میدان بفرستد و با ورود کاپیتان آرژانتینی بارسا، این تیم بر بازی سوار شد و تنها چهار دقیقه طول کشید که در حرکتی که لیونل مسی در آن تأثیر مستقیم داشت، گریزمان طلسم گلزنی‌اش در این بازی را شکست و سومین گل بارسلونا را زد. با اخراج آیسا ماندی مدافع بیتس به خاطر گرفتن توپ با دست روی خط دروازه، کار بارسلونا آسان‌تر شد و پنالتی حاصل از خطای او را لیونل مسی در دقیقه 62 به گل چهارم کاتالان‌ها تبدیل کرد.

 

بتیس 10 نفره در دقیقه 74 با گلی که لورن مورن زد اختلاف را به حداقل رساند، اما امیدهایش برای کسب امتیاز از این بازی در دقیقه 82 بر باد رفت. این اتفاق زمانی رخ داد که لیونل مسی اولین گل فصل خود در جریان معمول بازی را به ثمر رساند. این پنجمین گل مسی در تمامی رقابت‌های این فصل بود. جشنواره گل بارسایی‌ها در دقیقه 90 با گلزنی پدری به پایان رسید. پاس هر دو گل آخر بارسلونا را سرخی روبرتو داد تا جزو بهترین‌های تیمش در این بازی باشد.

 

بارسلونا با کسب سومین پیروزی‌اش 11 امتیازی شد و به رده هشتم جدول صعود کرد.

 

***

 

دورتموند 2-3 بایرن مونیخ/ شاگردان فلیک به تنهایی در صدر ایستادند

از هفته هفتم رقابت‌های بوندس لیگا، بایرن مونیخ در ورزشگاه سیگنال ایندوناپارک میهمان بورسیا دورتموند بود و با نتیجه 3 بر 2 به پیروزی رسید.

 

در این بازی داوید آلابا در دقیقه 2+45، لواندوفسکی 48 و سانه 80 برای بایرن گل زدند و گل‌های دورتموند را مارکو رویس در دقیقه 45 و هالند 83 به ثمر رساندند.

 

در این بازی روبرت لواندوفسکی دو گل دیگر هم به ثمر رساند که VAR آن را به دلیل آفساید مردود اعلام کرد.

 

بایرن با این پیروزی 18 امتیازی شد و به تنهایی در صدر جدول بوندس لیگا ایستاد.

 

بورسیا دورتموند هم با 15 امتیاز در مکان سوم قرار گرفت.

 

لایزپیگ با 16 امتیاز در جایگاه دوم ایستاده است.

 

 ***

 

چلسی با یک برد قاطع به یک امتیازی صدرنشین رسید

تیم فوتبال چلسی امشب (شنبه) در دیداری خانگی از هفته هشتم لیگ برتر انگلیس میزبان شفیلدیونایتد بود و موفق شد این تیم را با نتیجه 4 بر یک شکست دهد.

 

در این مسابقه که با ثبت چهارمین پیروزی آبی‌پوشان لندن همراه بود، تامی آبراهام در دقیقه 23، بن چیلول در دقیقه 34، تیاگو سیلوا در دقیقه 77 و تیمو ورنر در دقیقه 80 به گل زودهنگام شفیلدیونایتد که در دقیقه 9 توسط دیوید مک‌گولدریک به ثمر رسید، پاسخی قاطع دادند. با این پیروزی تیم فرانک لمپارد 15 امتیازی شد و به رده سوم جدول صعود کرد جایی که در حال حاضر تنها یک امتیاز با ساوتهمپتون صدرنشین فاصله دارد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------