روانپزشک مارادونا متهم مرگ او شد/ انجام کالبد شکافی پیکر مارادونا



اخبار,اخبار ورزشی,مارادونا
آگوستینو کوساچوف متهم مرگ دیه‌گو مارادونای فقید شد.

به گزارش تسنیم به نقل از شبکه Todo Noticias، دادستانی آرژانتین در روند بررسی علت مرگ دیه‌گو مارادونا به روانپزشک این اسطوره فوتبال جهان مظنون شد.

 

وادیم میچانچوک، وکیل آگوستینو کوساچوف، روانپزشک مارادونا اعلام کرد موکلش اکنون به اتهام مرگ او تحت تحقیق دادستانی آرژانتین قرار گرفته است.

 

وی در این مورد گفت: تحقیقات درباره آگوستینو کوساچوف آغاز شد. این بدان معناست که او متهم مرگ مارادونا است. دادستانی در خانه و محل کار کوساچوف در حال جستجو و بررسی است. به نظرم این کارها طبق روال معمول انجام می‌شود و دلیلی برای بازداشت موکلم وجود ندارد.

 

آگوستینو کوساچوف پس از مرخص شدن مارادونا از بیمارستان به دلیل عمل جراحی به عیادتش رفته بود.

 

***

 

کالبد شکافی پیکر مارادونا انجام شد

باشگاه خبرنگاران نوشت: آزمایش بر روی خون، ادرار، موارد مربوط به کالبد شکافی و حتی قلب دیگو آرماندو مارادونا که گفته می‌شود وزن آن ۲ برابر حالت طبیعی است؛ فردا آغاز خواهد شد تا در آزمایشگاه‌های مختلف مورد تجزیه و تحلیل قرار گیرد.

 

این در حالی است که منابع قضایی امروز گزارش داده‌اند که کالبدشکافی پیکر مارادونا توسط پزشکان قانونی، انجام شده است و همه چیز آماده آزمایش های دیگر است.

 

مطالعات مهم دیگری روی بدن مارادونا انجام خواهد شد که به واسطه آن ها می‌توان متوجه شد که آیا او در ساعات آخر زندگی خود، الکل یا مواد مخدر مصرف کرده است یا خیر. همچنین مطالعات هیستوپاتولوژیک که شامل مواردی است که در بعد میکروسکوپی اندام‌ها را بررسی می‌کند، نیز انجام خواهد شد.

 

بیشتر تحقیقات تخصصی فردا ساعت ۸ صبح به وقت آرژانتین و در مقر ناظر پلیس بوینس آیرس انجام خواهد شد. همچنین ۲ نفر از دادستان‌ها برای نظارت بر این آزمایش ها به محل مورد نظر اعزام خواهند شد.

 

از طرفی در بخش آسیب شناسی روی قلب دیگو مارادونا که به طور کامل از بدن او برداشته شده است، آزمایش هایی شکل خواهد گرفت. برخی از گزارش‌ها حاکی از آن است که قلب اسطوره فوتبال آرژانتین تا حدود زیادی یعنی ۵۰۰ گرم، اضافه وزن داشته و به نوعی این امر غیر طبیعی بوده است.

 

یکی دیگر از نکاتی که متخصصان درخواست تجزیه و تحلیل آن را داشته اند، به سیستم هدایت قلبی مربوط می‌شود؛ این یعنی ساختار‌های محرک که باعث انقباض قلب می‌شود و بزرگ شدن بیش از حد قلب مارادونا را در پی داشته است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------