مارادونا نمرد؛ او را در این اتاق کشتند/ تصاویر



اخبار,اخبار ورزشی,پزشک مارادونا متهم به قتل
تصاویر منتشر شده از داخل منزل محل اقامت دیه گو مارادونا پس از مرخص شدن او از بیمارستان، حیرت انگیز و باورنکردنی هستند.

به گزارش ورزش سه به نقل از OLE، دیه گو مارادونا چهارشنبه گذشته در پی ایست قلبی از دنیا رفت ولی در مورد دلیل واقعی مرگ او ابهامات زیادی وجود دارد و در این زمینه پلیس تحقیقات مفصلی را شروع کرده است. افرادی در این زمینه تحت بازجویی قرار گرفته اند از جمله پزشک شخصی او لئوپولدو لوکه.

 

یکی از مسائلی که تحت بررسی قرار دارد و گفته می شود در مرگ دیه گو بی تاثیر نبوده، به محل اقامت او پس از مرخص شدن از بیمارستان بر می گردد. اینکه آیا این خانه اجاره ای برای یک فرد مریض و نیز در حد و نام و اعتبار دیه گو مارادونا مناسب بوده، محل شک و تردید است.

 

دیروز تصاویری از محل اقامت دیه گو مارادونا در منطقه سن ایسیدرو منتشر شد و طبق ادعای منابع موثق، تحت هیچ شرایطی مناسب برای مارادونا نبوده و بهتر بود برای ریکاوری پس از عمل، محلی دیگر برای او تدارک می دیدند.

اخبار,اخبار ورزشی,پزشک مارادونا متهم به قتل

 

این منزل اجاره ای دو طبقه بوده و در طبقه فوقانی، 4 اتاق خواب و یک حمام اختصاصی دارد اما چون دیه گو توانایی بالارفتن از پله ها را نداشت، او در طبق اول مستقر شد. در مورد اتاق دیه گو حرف های زیادی زده شده است.

اخبار,اخبار ورزشی,پزشک مارادونا متهم به قتل

 

اسکار روجری ستاره سابق تیم ملی آرژانتین و دوست صمیمی مارادونا اخیرا فاش کرد که همسر سابق دیه گو در مورد محل اقامت او چه گفته است:« احترام زیادی برای خانواده دیه گو قائلم. دیه گو تصمیم گرفته بود از مردم دور باشد و خودش را ایزوله کند. نمی دانم چرا کسی با او مخالفت نکرد. نمی دانم چرا اغلب شخصیت های بزرگ و افسانه ای در انزوا از دنیا می روند.

 

 با کلودیا همسر سابق دیه گو اخیرا صحبت کردم. او زن بسیار قدرتمندی است ولی از مرگ دیه گو شکسته شده. کلودیا به من گفت اسکار؛ اگر بدانی دیه گو کجا و در چه شرایطی درگذشت، می میری. حرف او برایم خیلی تکان دهنده بود.»

اخبار,اخبار ورزشی,پزشک مارادونا متهم به قتل

 

طبق ادعای نشریه کلارین، در اتاق مارادونا یک تلویزیون 32 اینچ، یک تخت دو نفره، توالت سیار، تخت ماساژ و کولر تعبیه شده بود. پنجره ها برای جلوگیری از ورود نور طبیعی بسته و پوشانده شده بودند. یک حفاظ متحرک نیز برای دیه گو تعبیه شده بود تا حریم خصوصی او حفظ شود.

اخبار,اخبار ورزشی,پزشک مارادونا متهم به قتل

 

افرادی که اتاق را دیده اند، به اوله گزارش داده اند که اتاق مارادونا پشت آشپزخانه بود یعنی جایی که در آن رفت و امد و سر صدا زیاد بود و باورنکردنی است که از او در چنین شر ایطی نگهداری می شد. چرا کسی مثل مارادونا با این همه نام و اعتبار و ثروت باید در چنین خانه ای مورد مراقبت قرار می گرفت؟ او از لحاظ مالی شرایطی داشت که می توانستند برایش خانه ای به مراتب بهتر اجاره کنند. دیه گو شایسته چنین چیزی نبود.

 

دیه گو 11 نوامبر و هشت روز پس از جراحی موفقیت آمیزش با تایید دکتر مغز اعصاب لوکه و روانپزشک آگوستینا کوزاچوف و با امضای دخترانش دالما و جانینا از بیمارستان مرخص شد.

دادستانی سن ایسیدرو در راس شان لائورا کاپرا، جان بریوراد، پاتریسیو فراری و کوزما ایریبارن مسئول این پرونده هستند. پرونده ای که به قصور و سهل انگاری در مرگ دیه گو مارادونا مربوط است.

اخبار,اخبار ورزشی,پزشک مارادونا متهم به قتل

 

با توجه به شواهد، بیهوده نیست که قاضی پرونده دیه گو، دلیل مرگ را از ایست قلبی به قتل غیر عمد تغییر داده است. پس از چند جلسه بازجویی از پزشکان و اطرافیان دیه گو مشخص شده است که قطعا عوامل بیرونی در مرگ او نقش داشته اند. یک بی نظمی و هرج و مرج واقعی و کامل در منزل محل اقامت دیه گو مارادونا وجود داشت.

اخبار,اخبار ورزشی,پزشک مارادونا متهم به قتل

 

دکتر روانپزشک کوزاچوف برای مراقبت از دیه گو در خارج از بیمارستان الزاماتی را درخواست کرده بود که اغلب شان برآورده نشدند؛ از جمله پرستاران ترجیحا مرد با دسترسی تمام وقت، متخصصان مغز و اعصاب و پزشکان کلینیکی.

 

روز گذشته تحقیقات در مورد مرگ مارادونا پیشرفت هایی داشت. بر اساس اظهارات دکتر کوزاچوف، پلیس در حال مطابقت دادن درخواست های پزشکی مارادوناست تا مشخص شود آیا به همه نیازهای او پاسخ داده شده بود یا خیر. تا امروز مشخص شده است که چنین نبوده و قصور تا حدی قطعی بوده است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------