لوکاکو و زلاتان یک جلسه محروم شدند



اخبار,اخبار ورزشی,لوکاکو و زلاتان
مهاجم بلژیکی اینتر بازی رفت این تیم با یوونتوس در مرحله نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا را به دلیل محرومیت از دست خواهد داد، این در حالی است که مهاجم سوئدی میلان هم یک جلسه محروم شد.

به گزارش تسنیم، در جریان برتری 2 بر یک سه‌شنبه شب اینتر مقابل میلان در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی ایتالیا، بین دو نیمه درگیری لفظی شدیدی بین زلاتان ابراهیموویچ و روملو لوکاکو در گرفت که این بازی را تحت‌الشعاع خود قرار داد.

 

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایتالیا طبق گزارش پائولو والری (داور آن بازی)، مهاجم بلژیکی اینتر را به دلیل رفتار غیرورزشی یک جلسه محروم کرد. این محرومیت در رقابت‌های جام حذفی ایتالیا لحاظ خواهد شد که این بدین معناست که لوکاکو بازی رفت با یوونتوس در مرحله نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا را از دست خواهد داد.

 

زلاتان 39 ساله هم که به خاطر اخراجش در بازی با اینتر به طور اتوماتیک یک جلسه محروم خواهد بود، با یک جلسه محرومیت به خاطر رفتار غیرورزشی نیز مواجه شد که قابلیت اجرا در بازی‌های فصل آینده کوپا ایتالیا را دارد.

 

نشریه ایتالیایی «گاتزتا دلو اسپورت» مدعی شد در گزارش پائولو والری اشاره‌ای به الفاظ رکیکی که این دو بازیکن در این درگیری لفظی خطاب به هم استفاده کرده‌اند، نشده است و در صورتی که کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایتالیا بخواهد دقیق‌تر به این موضوع بپردازد، می‌تواند محرومیت بیشتری را برای روملو و ایبرا در نظر بگیرد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------