مددی: هیچ اولتیماتومی به فکری نداده بودیم/ هشدار جدی مجیدی به استقلالی‌ها: حق ندارید علیه محمود فکری صحبت کنید



فرهاد مجیدی و احمد مددی,اخبار ورزشی,خبرهای ورزشی
مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: باید از زحمات کادر فنی سابق تشکر کنم چون همه زحمت‌شان را کشیدند و انسان‌های قابل احترامی بودند.

به گزارش تسنیم، احمد مددی در ارتباط تلفنی با برنامه ورزش و مردم اظهار داشت: باید از زحمات کادر فنی سابق تشکر کنم چون همه زحمت‌شان را کشیدند و انسان‌های قابل احترامی بودند. ولی روی بد فوتبال به آنها نشان داده شد. فوتبال شیرینی و تلخی دارد و فکر می‌کنم روی بد فوتبال به فکری و کادر فنی‌اش نشان داده شد.

 

وی درباره اینکه آیا بهتر نبود فرصت 3 هفته‌ای به فکری رسانه‌ای نمی‌شد، گفت: اولتیماتومی در کار نبود و هیچ اولتیماتومی به فکری ندادیم. بعد از بازی با مس رفسنجان فشار هواداران و نتایجی که باعث شد تیم از صدر جدول  به رتبه سوم تنزل پیدا کند، منجر به ایجاد فشار روی کادر فنی شد،‌ تا جایی که این فشار‌ها به استعفای فکری ختم شد. فکری و دستیارانش همه زحمت خود را کشیدند اما فوتبال روی بدش را به این عزیزان نشان داد.

 

مدیرعامل باشگاه استقلال درباره انتخاب فرهاد مجیدی و اینکه آیا برای انتخاب سرمربی اولویت‌بندی وجود داشته است، عنوان کرد: در جلسه هیئت مدیره بعد از بررسی‌های فراوان به چند گزینه رسیدیم و من مامور شدم با گزینه‌ها مذاکره کنیم. از گزینه‌های ما دو مربی تحت قرارداد دو باشگاه بودند که من با مدیران عامل این باشگاه‌ها تماس گرفتم. سعید آذری مدیرعامل محترم باشگاه فولاد قویاً تاکید کردند که اجازه جدایی به نکونام را نمی‌دهند. بعد از آن من دوباره با نکونام تماس گرفتم که ایشان هم گفتند اجازه بدهید با آقای آذری صحبت کنیم. بعد از آن با جواهری و قلعه‌نویی هم در باشگاه گل‌گهر صحبت کردیم.

 

مددی گفت: خواسته پیشکسوتان این بود که با ساکت الهامی هم صحبت شود و این کار را نیز کردیم و با فرهاد مجیدی هم که جزو گزینه‌های ما بود صحبت کردیم. نتیجه مذاکرات را فردای آن روز به هیئت مدیره ارائه دادم و در نهایت مقرر شد با مجیدی مذاکرات نهایی را داشته باشیم. ابتدای مذاکره با ایشان خیلی سخت شد ولی در ادامه تفاهم صورت گرفت و ایشان با انرژی خوبی به استقلال دوباره ملحق شد.

 

وی درباره جزئیات قرارداد استقلال با مجیدی یادآور شد: مدت قرارداد 2 سال و نیمه است. فرهاد مجیدی تاکید داشت که وقت خوبی داشته باشد تا تیم خوبی را آماده کند. در فروردین ماه ما لیگ قهرمانان آسیا را در پیش داریم و باید در آن رقابت‌ها با انگیزه ظاهر شویم، برای همین قرارداد را 2 و نیم ساله تنظیم کردیم.

 

مدیرعامل باشگاه استقلال درباره دستیاران مجیدی تصریح کرد: بهزاد غلام‌‌پور و فراز کمالوند فعلا معرفی شده‌اند و  2 دستیار دیگر هم معرفی شده‌اند و قرار است فردا این افراد برای قرارداد به باشگاه بیایند.

 

مددی راجع به پیروز قربانی خاطرنشان کرد:‌ خودِ آقای مجیدی خواستند که با سایپا برای جذب ایشان مذاکره کنیم. ما با باشگاه سایپا صحبت کردیم که مدیرعامل هم جدایی پیروز قربانی را منوط به نظر کمیته فنی و ابراهیم صادقی دانستند. برای جدایی ایشان از سایپا مشکلی نبود ولی فکر می‌کنم بعد از بحث فنی با فرهاد مجیدی ایشان تصمیم بر انصراف گرفتند.

 

مدیرعامل استقلال درباره بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه، اشاره کرد: با سختی پنجره را باز کردیم اما دوباره به راحتی پنجره‌مان بسته شد. این بار موضوع بر سر پرونده نیکولای بودوروف است. چند هفته‌ای است که تلاش می‌کنیم دوباره منابعی پیدا کنیم تا این مشکل را هم برطرف کنیم.  امیدواریم بتوانیم در هفته‌ آینده بخشی از منابع را برای پرداخت تامین کنیم و بتوانیم پنجره را باز کنیم.

 

مددی یادآور شد: منابع وقتی با مخارج تناسب نداشته باشد،‌این اتفاقات رخ می‌دهد. ما الان پرونده‌های دیگری هم داریم که نگران آنها هم هستیم. در گذشته کار‌هایی انجام شده، بدون اینکه ببینیم پول این کار‌ها را داریم یا خیر.

 

وی در خاتمه درباره لیست فرهاد مجیدی برای نیم فصل عنوان کرد: تا این لحظه لیستی از سوی ایشان داده نشده است اما مجیدی به من عنوان کرده که این تیم بازیکنان خوبی دارد. مجیدی انگیزه لازم برای رساندن تیم به موفقیت‌های لازم را دارد. ما هم همه تلاش‌مان را می‌کنیم که استقلال را به جایگاه واقعی‌اش برسانیم.

 

***

 

هشدار جدی فرهاد مجیدی به استقلالی‌ها: حق ندارید علیه محمود فکری صحبت کنید

خبرورزشی نوشت: فرهاد مجیدی بعد از بازگشت به تیم استقلال روز گذشته در محل تمرین این تیم با بازیکنان به صحبت پرداخت و البته به آنها هشدارهایی را در مورد نظم و انضباط داد.

 

سرمربی تیم فوتبال استقلال به بازیکنان استقلال گفت: هیچکس حق ندارد علیه محمود فکری و کادر فنی پیشین تیم در رسانه‌ها، فضای مجازی و حتی نزد من صحبت کند. اگر از هر بازیکنی چنین موردی ببینم حتما با او برخورد خواهم کرد.

 

مجیدی تاکید کرد: نظم و انضباط مهمترین مساله برای من است و اصلا دوست ندارم بازیکنی بی انضباطی کند، یا در مورد کادر فنی قبلی تیم نزد من صحبت کند. 

 

این مهمترین هشدار سرمربی استقلال به بازیکنان استقلال بود که نشان می‌دهد وی تصمیم دارد تیمش را با عزم جدی در ادامه مسابقات روانه بازی‌ها کند.

 

تیم فوتبال استقلال روز شنبه در ورزشگاه آزادی به مصاف فولاد خوزستان می‌رود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------