صحبت‌های زیدان درباره تصمیم جنجالی داور در دربی مادرید/ سیمئونه: می‌توانستیم برابر رئال پیروز شویم



زیدان,اخبار ورزشی,خبرهای ورزشی
سرمربی رئال مادرید اعلام کرد: داور اعتقادی به پنالتی نداشت و به تصمیمش احترام می‌گذاریم.

به گزارش ایسنا به نقل از آس، رئال مادرید یکشنبه در هفته بیست و ششم لالیگا برابر اتلتیکومادرید یک بر یک مساوی کرد. زین الدین زیدان پس از بازی گفت: اتلتیکو در نیمه اول بازی را در اختیار داشت و ما در نیمه دوم. شایسته کسب یک امتیاز بودیم چون در دقایق پایانی موقعیت گل داشتیم و توانستیم یکی از آنها را به گل تبدیل کنیم. می‌توانستیم نتیجه بهتری کسب کنیم اما نکته مثبت این است که یک بار دیگر نمایش خوبی در نیمه دوم داشتیم و بازی را عوض کردیم. این یک امتیاز است، ما در لالیگا هستیم و به رقابت خود ادامه خواهیم داد. نتیجه درستی است تا پایان به جبران نتیجه باور داشتیم و در نهایت این کار را انجام دادیم. 

 

داور می‌توانست در نیمه اول یک پنالتی به نفع رئال مادرید اعلام کند اما در نهایت خطای هند فلیپه را نگرفت. سرمربی فرانسوی در رابطه با تصمیم جنجالی ارناندس اظهار کرد: مانند همیشه درباره داوری صحبت نمی‌کنم. کار داور سخت است. او این تصمیم را با تماشای صحنه گرفت و پنالتی اعلام نکرد. بازیکنان معتقد بودند خطای هند رخ داده است اما او چنین اعتقادی نداشت و به آن احترام می‌گذاریم. اگر پس از بازبینی تصاویر سوت می‌زد، پنالتی بود و اگر نه پنالتی نبود. داور تصمیم گیرنده است. برای من عملکردمان در زمین اهمیت داشت. 

 

سرمربی رئال مادرید درباره شانس قهرمانی شان در لالیگا گفت: ما به کارمان ادامه می‌دهیم. می‌دانیم هنوز بازی‌های زیادی باقی مانده است و تا پایان برای رسیدن به صدر و قهرمانی تلاش خواهیم کرد. همیشه می‌توان تغییر کرد و ما کارها را به خوبی انجام می‌دهیم. می‌توانیم بهتر شویم و باید این کار را انجام دهیم. از همه مهمتر عملکرد نیمه دوم مان بود که توانستیم تغییر را ایجاد کنیم. 

 

زیدان در مورد ترکیب اصلی تیم اظهار کرد: همه بازیکنان شایسته بازی کردن هستند. من باید یازده بازیکن انتخاب کنم و سپس تعویض‌ها را انجام دهم. خیلی به بازیکنانم افتخار می کنم. ما در یک کشتی هستیم و تا پایان خواهیم جنگید.

 

***

 

سیمئونه: می‌توانستیم برابر رئال مادرید پیروز شویم

اتلتیکومادرید یکشنبه در هفته بیست و ششم لالیگا برابر رئال مادرید یک بر یک مساوی کرد و دو امتیاز مهم را از دست داد. دیگو پابلو سیمئونه پس از بازی گفت: این دیدار را می توان از دو جهت نگاه کرد. نکته منفی از دست دادن پیروزی در دقایق پایانی بازی بود و نکته مثبت عملکرد خوبمان. ما در نیمه اول بازی را خوب کنترل و پرس کردیم. نیمه دوم را به همان شکل شروع کردیم و موقعیت های گل دیگری داشتیم که می توانستیم پیروزی مان را قطعی کنیم اما دقت لازم را نداشتیم. برابر تیمی بازی کردیم که بازیکنان بزرگی در تغییر نتیجه در دقایق پایانی دارند. ما موقعیت های بیشتری برای پیروزی در این بازی داشتیم. 

 

سرمربی اتلتیکومادرید درباره وضعیت تیمش در لالیگا اظهار کرد: مردم تصور می کردند با ۲۰ امتیاز اختلاف قهرمان می شدیم. ما مقابل تیم های خیلی قدرتمندی همچون رئال مادرید، بارسلونا و سویا بازی می کنیم. مسیر سختی برای همه خواهد بود و می خواهیم نسبت به فصل گذشته عملکرد بهتری داشته باشیم. 

 

سرمربی آرژانتینی در پایان گفت: از سختی زمین هایی که بازی می کنیم آگاه هستیم. در نیم فصل دوم فشار زیادی وجود دارد. عملکرد تیم تا دقیقه ۸۰ خوب بود و متاسفانه نتوانستیم سه امتیاز بازی را کسب کنیم. رئال مادرید نخستین موقعیت گلش را در دقیقه ۸۰ به دست آورد که یان اوبلاک آن را مهار کرد. ما اجازه ندادیم برای دومین بار دروازه‌مان باز شود و تساوی عادلانه بود. 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------