آخرین اخبار ورزشی

استایل جدیدکریستیانو رونالدو ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

رونالدو ریش گذاشت ؛ چهره ابرستاره فوتبال جذاب‌تر شد | تصاویر

بعد از اینکه لیونل مسی استایل ظاهری خود را عوض کرد و ریش گذاشت، بسیاری از کاربران به این فکر فرو رفتند که اگر رقیب دیرینه او…

گل دوم پرسپولیس به نساجی آفساید بود؟/ باشگاه نساجی: از زاهدی‌فر شکایت می‌کنیم



کارشناسی داوری دیدار پرسپولیس و نساجی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
کارشناسان داوری درباره صحنه گل دوم پرسپولیس نظرات متفاوتی را ارائه کرده‌اند.

به گزارش ورزش سه، گل عیسی آل کثیر که در دقیقه 90+1 به ثمر رسید، با انتقادی در فضای مجازی مواجه شد و هواداران تیم های رقیب پرسپولیس اعتقاد داشتند که این گل در موقعیت آفساید وارد دروازه نساجی شده است.

 

علی خسروی: گل آل کثیر آفساید نبود

گل اول مشکلی نداشت و گل دوم هم به هیچ وجه آفساید نبود چرا که توپ جلوتر از عیسی آل کثیر است و آفساید با توپ محاسبه می‌شود نه بازیکن. نباید عالیشاه ملاک قرار داده شود. من صحنه فریز شده را دیدم و به نظرم گل کاملا سالم است.

 

نوید مظفری: گل آل کثیر آفساید بود

گل دوم پرسپولیس قطعا آفساید بود. متاسفانه در لیگ ما  خیلی بیش از حد به داوری اعتراض می‌کنند و این موضوع تبدیل به یک اپیدمی شده است. این دیدار صحنه آنچنان خاصی نداشت که این همه اعتراض در آن صورت بگیرد.

 

حسین عسگری: گل آل کثیر آفساید بود

این از آفسایدهای سخت است برای کمک داور و احتمال این که اشتباه کند زیاد است. به نظر من اینجا آل کثیر 10 سانتی متر در آفساید است و گل باید مردود شود اما واقعا سخت است. در صحنه گل اول من فکر نمی‌کنم مشکلی باشد و گل در موقعیت سالم به ثمر رسید.

 

جعفر خوشرو: گل پرسپولیس آفساید نبود

کارشناس داوری فوتبال در گفت‌وگو با ایسنا، درباره عملکرد داوری دیدار پرسپولیس و نساجی مازندران در هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: بعد از بازی پرسپولیس و فولاد، ما فکر می‌کردیم آقای زاهدی‌فر استراحت کند اما در این بازی آمد و کلکسیونی از کارت‌های زرد و قرمز از ایشان دیدیم. اگر داور اقتدار لازم را برای بازی داشت، این همه کارت زرد قرمز نمی‌داد.

 

او ادامه داد: در بازی بدون تماشاگر  که سطح سختی بازی، متوسط است، نباید اینقدر کارت زرد و قرمز رد و بدل شود. درست است که این کارت‌ها در نتیجه بازی تاثیرگذار نبود اما نباید کارت زیادی داده می‌شد. داور نتوانست التهاب نیمکت‌ها کنترل کند و باعث این اتفاقات شد.

 

خوشرو در پایان گفت:‌ در صحنه گل دوم پرسپولیس صحبت در مورد آفساید بود که در دوربین‌های تلویزیون خوب نشان نداد اما من در نگاه اول این توپ را آفساید ندیدم.

 

***

 

شکایت نساجی از داور بازی با پرسپولیس

 بعد از اخراج ساکت الهامی، مصطفی صداقت دستیار وی در نشست خبری حاضر شد و گفت: به تیم حریف تبریک می‌گویم. به غیر از ۱۰ دقیقه نخست که تحت تاثیر تجربه بیشتر بازیکنان حریف بودیم اما در ادامه عملکرد خوبی داشتیم که نتوانستیم از موقعیت‌هایمان استفاده کنیم. شرایط ما خوب و امیدوارکننده بود.

 

وی ادامه داد: فکر می‌کنم روی گل دوم بازیکن حریف در موقعیت آفساید بود. در کل از شرایط تیمی خودمان راضی هستیم.

 

همچنین مدیر رسانه نساجی در نشست خبری به نمایندگی از مدیریت این باشگاه به انتقاد از عملکرد زاهدی‌فر، عملکرد داور مسابقه پرداخت و اعلام کرد که از این داور به علت اشتباهات تاثیرگذار شکایت خواهند کرد و امیدوارند برخلاف گذشته که سازمان لیگ همواره از آن‌ها عذرخواهی کرده، داور بازی با محرومیت مواجه شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------