بیانیه تند استقلال در خصوص سفر به عربستان/ فرزند فلان نماینده و رفیق فلان مسئول در کاروان ما نیست!



کاروان تیم استقلال در عربستان،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
باشگاه استقلال در خصوص شایعات مربوط به تعداد اعضای کاروان استقلال واکنش نشان داد.

به گزارش خبرورزشی، درحالی که چشم میلیون‌ها هوادار استقلال به عملکرد این تیم در عربستان دوخته شده، از جهت‌های گوناگون حملاتی علیه باشگاه استقلال و کاروان این تیم صورت می‌گیرد. در آخرین اقدام، حاشیه‌سازانی که منافع خود را در استقلال بر باد رفته می‌بینند، امروز در ادامه سناریو سلسله‌وارشان به کاروان باشگاه استقلال در عربستان پرداختند و دست به سیاه نمایی زدند که جهت تنویر افکار عمومی ذکر نکاتی ضروری به نظر می‌رسد.

 

۱- کاروان باشگاه استقلال در عربستان تنها ۵۷ نفر است. این عدد را با کاروان سایر تیم‌هایی که در گذشته به این کشور سفر کرده‌اند، مقایسه کنید تا متوجه شوید که تعداد اعزامی‌های باشگاه استقلال تا چه حد پایین است. 

 

۲- برخی حاشیه‌سازان که به طور علنی دشمن استقلال هستند، این روزها چون موردی برای حاشیه‌سازی پیدا نکرده‌اند، به حضور مدیرعامل استقلال در جده انتقاد کرده‌اند. باید از این آقایان پرسید که اولا، آیا حضور مدیرعامل استقلال در کاروان این تیم امری بی سابقه و کم سابقه بوده؟ دوم اینکه آیا این آقایان می‌دانند اولین حضور بعد از سال‌ها ممنوعیت تردد به سعودی، می‌توانسته چه مخاطراتی داشته باشد؟ به عبارت دیگر خیلی واضح است که مدیرعامل باشگاه باید در این سفر حضور پیدا می‌کرد تا در صورت هرگونه کارشکنی، مشکل‌سازی و حاشیه‌سازی میزبان، موضوع را از نزدیک حل و پیگیری می‌نمود.

 

۳- برای این حاشیه‌سازان یادآوری می‌کنیم که به خاطر بیاورند در سال‌های نه چندان دور، کاروان استقلال در سفر به عربستان را نود و اندی نفر تشکیل می‌دادند. آن هم ۹۰ و چند نفری که ر هم داخلشان بود اما امروز در کاروان استقلال حتی یک نفر غیر مسئول و خارج از مجموعه تیم استقلال نیست.

 

۴- باشگاه استقلال از این پس نسبت به حاشیه‌سازان صبوری نشان نخواهد داد و از طریق مجاری قانونی پیگیر حقوق حقه خود خواهد بود چراکه برخی رسانه‌ها همت کرده‌اند تا با انواع حاشیه‌سازی مانع از موفقیت استقلال در آسیا شوند و مطمئنا باشگاه استقلال دست این حاشیه‌سازان را رو خواهد کرد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------